Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oo oikein lussakorttimiehiä, tulee jotenkin impotentti olo kun kaivaa jotain etukuponkia lompuukista. Mieluummin sitä maksaa vähän enemmän..
Ei se oo niin justiinsa. Kävin eilen ostamassa tuotteen joka maksoi "plussakortilla" 90e ja "ilman korttia" 120e. Mitään korttia ollu ja sain sen silti tuohon alempaan hintaan.

Kävin äsken hammaslääkärissä. 28-vuotiaaksi asti piti ehtiä ennenkuin kukaan tohti kertoa, että mulla on vielä yksi maitohammas.
"Valitettavasti me ollaan jo eellä" Mulla on nimittäin kans yks maitohammas.

Se kiinalaismies vallan peljästyi, kun Santsella olikin isompi pippeli kuin sillä kiinalaisella.

Itse muuten satuin olemaan se kiinalaismies.

Se kiinalaismies vallan peljästyi, kun Santsella olikin isompi pippeli kuin sillä kiinalaisella.

Itse muuten satuin olemaan se kiinalaismies.

Paskat, lihaksia se pelästy, luuli että amazonit hyökkää.

Huhhuh, hammaslääkärissä käyty ja reikä paikattu. Erittäin epämiellyttävä kokemus.

Miten sita osaakaan olla aamuisin niin vakuuttava... "Ei sun tarvi herata ja menna luennoille, opiskelet itsenaisesti kotona niin se on ihan hyva." Taalla ma nyt sit yritan opiskella itsenaisesti mutta eihan siita tietenkaan mitaan tule.

Meitähän alkaa olla täällä jo kokonainen maitohammasjengi.

On muuten jotenkin hieno tunne viedä roskat autolla.

Olin tänään niin kujalla koko työpäivän, että mietin Pulkkisen Konsernijohtaja-sketsiä. Jos näin nuorena ja tässä asemassa on näin kujalla, niin kuinka on vanhempana kun kenttätaso etääntyy lisää? Huhhu. Homman pelasti se, että pääsin töistä jo noin 14:30.]

Sitten, ku se menee tähän ni kannattaa huolestua paitsi, jos sulla on se sihteeri.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uimahallissa herätti taas ihmetystä ns munanpesijä. En vaan tajua miten jonkun tarvii pestä meisseliä pari minuuttia putkeen ja kovalla intensiteetillä. Ihan kuin kiillottais jotain messinkihelaa. Tunnustaako joku pesevänsä kukkopilliään noin pitkään? Minkä takia?
Retinamiehellä ei aika eikä ymmärrys riitä moiseen.

PS hän ei käsittääkseni runkkaa

En tunnusta mutta tuli armeijasta muisto mieleen. Mulla oli semmonen tupakaveri joka pesi joka ilta mulkkunsa lavuaarissa muitten pestessä hampaitaan vieressä. Jos kommentoi jotain muitten huomioon ottamisesta, hän vaan hinkkas sitä kovempaa.
Ehkä meillä vaan oli joku alemmuuskompleksi.

Uimahallissa herätti taas ihmetystä ns munanpesijä. En vaan tajua miten jonkun tarvii pestä meisseliä pari minuuttia putkeen ja kovalla intensiteetillä. Ihan kuin kiillottais jotain messinkihelaa. Tunnustaako joku pesevänsä kukkopilliään noin pitkään? Minkä takia?

Eipä tulisi mieleenkään uimahallin suihkussa katsoa muiden touhuja, vaan kyllä siellä on tarkoitus keskittyä omaan suoritukseensa.

Pakko sitä on katsoa. Jos näkyy kikkeli oudossa paikassa tai erikoisessa käytössä niin väkisin sitä katsoo vaikka miten inhottaa.

Onpa outoa, minä en ole törmänny yhteenkään kikkeliin tänään. Onkohan sussa joku kikkelimagneetti kun niin usein niihin törmäilet?

Podypumphetero vastaa retinasta: käyt väärissä paikoissa.

Kikkelin pongaus paikkoja:
-uimahallin miesten puoli
-ABC:n vessa
-rippileiri
-sotaväki
-homopaari
-johnyn residenssi

- - - Updated - - -

Ja internetti

- - - Updated - - -

Ja tottakai mikä tahansa suomalainen elokuva

Lonkero juotu, ais pauverit hinkattu nahkaan, nyt vielä relaksanttinappia naamaan niin kääntyy pää vielä huomennakin! Hajaaaa! Öitä, myttyräpäät ja messinkinupit.

En tunnusta mutta tuli armeijasta muisto mieleen. Mulla oli semmonen tupakaveri joka pesi joka ilta mulkkunsa lavuaarissa muitten pestessä hampaitaan vieressä. Jos kommentoi jotain muitten huomioon ottamisesta, hän vaan hinkkas sitä kovempaa.
Ehkä meillä vaan oli joku alemmuuskompleksi.

Minullekin tuli hauska muisto armeijasta mieleen, siellä oli toveri joka toisti seuraavan kepposen lukemattomia kertoja: pahaa aavistamaton sotamies torkkui ja tämä sankari herätti nukkuvan sanoilla:"Hei, sun kompassi löytyi!". Silmät kun sai auki niin edessä oli noin viiden sentin päässä vitsiniekan verhoamaton anaali.
Ei sitä turhaan sanota että armeija tekee pojasta miehiä!

Katso ylilaudasta uimahallilanka -> Hän runkkasi -> ei enää ikinä uimahalliin.

Kyllä ei tämä melatoniini toimi ollenkaan, vaikka on neljä yksilöä jo maisteltu. Unirytmin kun saisi taas ihmismäiseksi jollain kikkakolmosella. No, ihasama, huomenna pääsee taas pajalle (Sali82) veivaan.

Kyllä ei tämä melatoniini toimi ollenkaan, vaikka on neljä yksilöä jo maisteltu. Unirytmin kun saisi taas ihmismäiseksi jollain kikkakolmosella. No, ihasama, huomenna pääsee taas pajalle (Sali82) veivaan.

Onko kasikakkonen nykyisinkin vielä samassa paikassa? Joskus 2000-luvun alkupuolella kävin siellä treenaamassa pari treeniä, kun olin kaverin luona Turussa. Pidin salista.

Hyvin onnistuu tän lomarytmin kääntäminen työmoodiin, joopase joo :D

Back
Ylös Bottom