Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten kukaan jaksaa valvoo :D Mä meen sänkyy viimeistää ysiltä, kattelen jotain ysin ohjelmaa hetken ja nukun ennen kymppiä.
Sehän siinä onkin, että tarttis saada nukkua pidempään. Koulu mulla alkaa aikaisintaan klo 8:45, joten niinä aamuina saa nukkua ruhtinaallisesti seiskaan, joten ei mitään hätää jos nyt ees vähän ennen yhtä pääsee nukkuun. Oishan se paras, jos sais unta sen 8h, mutta siinä menee niin ikävästi tehokasta peliaikaa hukkaan.

Ei kaliforniassa harmiksi asti kyllä ole öttisiä vaikka niitä jostain pusikosta voi löytää. Mä oon maastofillaroinnin ohessa 1.5v odottanut, että törmäis kalkkarokäärmeeseen, mutta ei niitä ihan vahingossa tunnu vastaan tulevan.

San jose ja los angeles on molemmat aika perseestä. San jose, kun siellä ei ole mitään muuta kuin japan town ja jääkiekkohalli. Los angeles ruuhkan ja huonon ilman takia. Mieluummin asuu sopivassa mestassa missä ei keuhkot hajoa hengittämiseen ja herne pala jonoautoiluun. Käy sit viikonloppuisin ytimissä bilettämässä, jos sellaiselle on tarvetta.

Jos ei tarvis työhommista välitellä niin joku pikku rantakaupunki ois kiva paikka asua. Tyyliin santa cruz tai sit etelämpää rannalta vaikka santa monica. Tai sitten joku niistä monista hienoista mestoista niiden välissä.
Joku tuollainen rantakaupunki olisi varmasit myöskin mainio. Voin kuvitella: jylhällä rinteellä oma lukaali, ja kun rinnettä laskeutuu alhaalla odottaa ranta.. Tai miksei ne voisi olla samassa tasossakin. Siellä vissiin espanjan kieli ei ole läheskään niin suuressa asemassa kuin esim. Floridassa?

Synkkää talvea piristämään kuva Dana Pointista. Täytyy sanoa, että sisustuksesta en muuten välitä, mutta kun näkee siistien kämppien kuvia iskee aina pieni sisustusinto.
house-of-the-day-buy-a-majestic-beach-home-in-southern-california-for-10-million.webp

Joku tuollainen rantakaupunki olisi varmasit myöskin mainio. Voin kuvitella: jylhällä rinteellä oma lukaali, ja kun rinnettä laskeutuu alhaalla odottaa ranta.. Tai miksei ne voisi olla samassa tasossakin. Siellä vissiin espanjan kieli ei ole läheskään niin suuressa asemassa kuin esim. Floridassa?

Lievästi hieno kämppä. Kelepais asustella tommoisessa.

Ei ole tullut tilannetta vielä vastaan missä olis tarvinut espanjaa osata. Muutaman kerran on tosin ollut hyötyä, kun jossain pienessä meksikolaisessa reikä seinässä ravintolassa eivät huuda englanniksi numeroita tai voi sanoa siivojalle hyvät huomenet. Kuulemma jossain san diegon seudulla vois olla hyötyä espanjan puhumisesta. Kaipa ne tilanteet sit tulis jonku puutarhurin tai remppareiskan kanssa vastaan missä ei välttämättä löytyisi yhteistä kieltä.

Taidan olla pakkiksen virallinen narukäsi. Eilen tehdyn mittauksen tuloksena oikea hanska vähän yli 40 cm ja vasen vähän alta, kotona ilman pumppia tosin. Kuka tunnustaa ja pistää huonommaksi? Ja kuitenkin minulla on tapana tehdä hauista ainakin yksi nopea sarja melkein joka viikko, hukkaanko kaikki tämä vaiva on mennyt :itku:?

Ei ole tullut tilannetta vielä vastaan missä olis tarvinut espanjaa osata. Muutaman kerran on tosin ollut hyötyä, kun jossain pienessä meksikolaisessa reikä seinässä ravintolassa eivät huuda englanniksi numeroita tai voi sanoa siivojalle hyvät huomenet. Kuulemma jossain san diegon seudulla vois olla hyötyä espanjan puhumisesta. Kaipa ne tilanteet sit tulis jonku puutarhurin tai remppareiskan kanssa vastaan missä ei välttämättä löytyisi yhteistä kieltä.
Kyllähän tuo Kalifornia ilmaston ja muidenkin puitteiden puolesta (kieli, ei ötököitä, yms) vaikuttaa varsin passelilta paikalta. Varmasti kelpaa elellä siellä. Ootko pitkään siellä ollut ja aijotko pysyä?

Taidan olla pakkiksen virallinen narukäsi. Eilen tehdyn mittauksen tuloksena oikea hanska vähän yli 40 cm ja vasen vähän alta, kotona ilman pumppia tosin. Kuka tunnustaa ja pistää huonommaksi? Ja kuitenkin minulla on tapana tehdä hauista ainakin yksi nopea sarja melkein joka viikko, hukkaanko kaikki tämä vaiva on mennyt :itku:?

Minä!

Lääkäri määrää RHP-kuuria vähintään kesäkuuhun asti. Farkut jalassa tehtynä, paskaisissa tennissukissa tottakai.

Lääkäri määrää RHP-kuuria vähintään kesäkuuhun asti. Farkut jalassa tehtynä, paskaisissa tennissukissa tottakai.

Onneks mä en oo edelleenkää alottanu lääkäris käyntiä.

Mulla on tänään penkkipäivä. Sen verran tuli evästettyäkin tuossa viikonlopun aikaan että pitäs jotakin noustakin. Söin eilen iltapalaksi puoliraa'an pihvin ja timjamiperunoita. Tänään neljä tiukkaa penkkisarjaa. Mutta nyt: kahvia.

Onko Eventalla nyt kotoinen viilis?

Jo helpottaa. Vielä odotellaan viikon Vesaa.

Minä.

Kuivankesänorava painaa 85kiloa.

:vesashymiö:

875276.gif

Back
Ylös Bottom