Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Todella hyvän Vesan löysit tähän alkuviikkoon. Tuo on :vesanmetsästysilmehymiö:

Itse katsoin Vesaa silläsilmällä, että hymiö oli metsänhenkinen. Olihan puhe oravasta.

Nyt sitä kahvia perkele!

Vitun kahvittelijat. Ilman säännöllistä kahvia menty tähän asti ja selvitty. Joskus tulee juotua, kerran 1-3 viikkoon.

Vitun kahvittelijat. Ilman säännöllistä kahvia menty tähän asti ja selvitty. Joskus tulee juotua, kerran 1-3 viikkoon.

Kyllä sääkin töissä varmaan opit juomaan sitä :) Ite en juo säännöllisesti, paitsi toki töissä aamusin.

Kyllä sääkin töissä varmaan opit juomaan sitä :) Ite en juo säännöllisesti, paitsi toki töissä aamusin.

Yhden kesän vedin töissä 6-8 kuppia päivässä koska se oli hyvänmakuista, tuota ennen ei mennyt kuin sillointällöin 1 kuppi, ja viimeisen työpäivän jälkeen lopetin laakista, ei vaikuta itteen millään tavalla :D

Yhden kesän vedin töissä 6-8 kuppia päivässä koska se oli hyvänmakuista, tuota ennen ei mennyt kuin sillointällöin 1 kuppi, ja viimeisen työpäivän jälkeen lopetin laakista, ei vaikuta itteen millään tavalla :D

Mää juon niin vähän, että mulla vaikuttaa ja ihan selvästikkin vielä.

Aikanaan kesätöissä tuli kans hörsittyä kahvia, vaan sen jälkeen tullu melkolailla lopeteltua moinen. Alko ärsyttämään se pääkipu, jos ei tullut juotua kahvia tarpeeksi. Taktinen siirtyminen "homoveteen".
Tällä hetkellä töissä on tarjolla kaiken maailma mokkalatteja sun muuta automaattihifikuraa sen "kuraveden" lisäksi. Tyydyn kaakaohon tai hiilihappoveteen.

Tänään on hyvä päivä tai ainakin toistaiseksi..

Aikanaan kesätöissä tuli kans hörsittyä kahvia, vaan sen jälkeen tullu melkolailla lopeteltua moinen. Alko ärsyttämään se pääkipu, jos ei tullut juotua kahvia tarpeeksi. Taktinen siirtyminen "homoveteen".
Tällä hetkellä töissä on tarjolla kaiken maailma mokkalatteja sun muuta automaattihifikuraa sen "kuraveden" lisäksi. Tyydyn kaakaohon tai hiilihappoveteen.

Tänään on hyvä päivä tai ainakin toistaiseksi..

Mulla aina työmaalla kauhee ihmettely vanhempien ihmisten toimesta "EKSÄ JUO KAHVIA?!" :D Aina raksallaki ku nappasen pöydälle vesipullon/mehupurkin ja leipää ni tuo on aina kysymys päivän lopuks.

Penskana alotin kahvin juonnin ja vielä tänäkin päivänä se on kuninkaiden juomaa! Aivan helevetin hyvää! Muutama kuppi päivässä on juotava.

Tosta bemun kuva. Ruma on kaunista.

2012-BMW-K1300R1.webp

Juon väkisin kupin kahvia kerran vuodessa kun mummu ei suostu joka kerta keittään teetä. Mutta olen kyllä tyytyväinen ettei ole mitää kahviaddiktiota, vituttais kun tuntuu että puolet kahvinjuojista jatkuvasti valittaa kaikkien muiden paikkojen kahveista miten paskaa ne on. Ei tartte siis ikinä juodaa pahaa kahvia kun ei juo ollenkaan.

Eikä tarvi kärsiä siitä pääkivusta mitä sejuomattomuus kahvittelijoille teettää.

Ja jonnyllä on liikaa pyttyjä!

IMG_2141.webp

Kyllä noin paksusta putkesta mahtuu paljon sulosointuja maailmalle!

Juon väkisin kupun kahvia kun mummu ei suostu joka kerta keittään teetä. Mutta olen kyllä tyytyväinen ettei ole mitää kahviaddiktiota, vituttais kun tuntuu että puolet kahvinjuojista jatkuvasti valittaa kaikkien muiden paikkojen kahveista miten paskaa ne on. Ei tartte siis ikinä juodaa pahaa kahvia kun ei juo ollenkaan.

Joo ja sit tässä kahviaddiktiossa on sellainen kiva sivutuote kun vieroitusoireet :) esim: mä en todellakaan herää ennen kuin saan kahvia ja jos kahvin nauttimisessa on taukoa vaikka 8h niin 99% varmuudella mulla on helvetillinen päänsärky.

Back
Ylös Bottom