Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just herätty, eikä väsytä enää. Hyvää huomenta Pakkislaisille!

Olipa suoraan sanottuna paskat yö unet, toisaalta hieman yllätynyt että ei vituta.

Jotenkin vaan hämmentyneen epätodellinen fiilis palata taas arkeen :D

Huomenta höpönassukat :)
Ei ole tätä ihmistä tarkoitettu heräämään 5:30 ja sitä se nyt sitten on tämän kevään ajan. Voihan väsymys :zzzz:

Huomenta. Kuuntelin muuten taas ylex etusivua, ja onhan tuo noiden propanga aika väsynyttä paskaa. Uskomatonta miten verovaroilla voidaan noin yksipuolista propagandaa tukea, kyse ei kuitenkaan ole mistään puoluetuesta.

-41 c kuulostaa kyllä aika vittumaiselta. Onneksi kohta on jo kevät! :):)

Hullu :P
Mä menisin mieluiten nukkuun vasta joskus kahden pintaan, koska tehokkaimmat tunnit on yleensä 23-01.

Huomenta. Mitenköhän sitä saisi taas itsensä käyntiin. Lomalla ehti tottumaan yli 3 tuntia myöhempään nukkumiseen ja pari tuntia pidempiin uniin.

No miten se mieli ny siinä juhannuksena sitten yhtäkkiä muuttuu? Ihme bipolaarisia ihmisiä täälläkin.

Pidän vuodenajoista, mutta tuota pimeetä kurapaskasäätä ei kyllä kestä loputtomiin. Kuten ei muitakaan. Tai no, jos joku keksii paikan jossa on ympärivuoden 10-20 astetta lämmintä ja puolipilvistä, voi kertoa tähän ketjuun. Sinne voisi muuttaa loppuelämäksi.

edit. Eikä tosiaan äärimmäisiä luonnoilmiöitä tai jatkuvaa sadetta.

Huomenta. Mitenköhän sitä saisi taas itsensä käyntiin. Lomalla ehti tottumaan yli 3 tuntia myöhempään nukkumiseen ja pari tuntia pidempiin uniin.

Kerro kun keksit. Minullakin olisi sille metodille käyttöä.

Eiköhän Vantaalla tule vielä joku tarjoamaan kahvia vahvempaa, niin sillä sitten.

Minä haluaisin myös aamupalan sänkyyn. Onneksi tänään tarvitsee vaan istua koulussa, ei tarvii saada mitään hyödyllistä aikaseksi.

Kerro kun keksit. Minullakin olisi sille metodille käyttöä.

Eiköhän Vantaalla tule vielä joku tarjoamaan kahvia vahvempaa, niin sillä sitten.

Kahvi ei ainakaan toimi ja tähän hätään ei löydy mitään vahvempaakaan. Toisaalta täällä Malmilla ei varmasti olisi ylitsepääsemättömän vaikea tai pitkä tehtävä etsiä semmoista :D

15-30 c ympäri vuoden, ei trooppisia myrskyjä, ei tornadoja, ei joka päivä sadetta, ei kuvottavia ötököitä yms. öttiäisiä. Kelpaisi minulle. Missä?

Kalifornia. San jose osuu aika lailla sun lämpöhaarukkaan. Ihme ötököitä ja myrskyjä ei ole. Aurinkoisia päiviä noin 300 vuodessa. Piikkilämmöt päivisin reilusti keskiarvon yläpuolella. Öisin on aina kylmä. Kuumimpaankin aikaan kesällä voi olla ulkona aamusta ja illasta + ei tule ongelmia nukkumisen ja hikoilemisen kanssa.

Average Weather for San Jose, CA - Temperature and Precipitation

Hullu :P
Mä menisin mieluiten nukkuun vasta joskus kahden pintaan, koska tehokkaimmat tunnit on yleensä 23-01.

Miten kukaan jaksaa valvoo :D Mä meen sänkyy viimeistää ysiltä, kattelen jotain ysin ohjelmaa hetken ja nukun ennen kymppiä.

- - - Updated - - -

15-30 c ympäri vuoden, ei trooppisia myrskyjä, ei tornadoja, ei joka päivä sadetta, ei kuvottavia ötököitä yms. öttiäisiä. Kelpaisi minulle. Missä?

Kyllähän näitä paikkoja on. Lisäks siellä on laulavia värikkäitä sateenkaaria ja tanssivia värikkäitä kukkasia.

a32a731a-72ef-4a42-bd67-74178f66de83.webp

Kauankoha menee, että tottuu taas tähän kuuden tunnin aikaeroon... Melkosia painajaisia ja katkonaista unta ollu pari yötä.

Kalifornia. San jose osuu aika lailla sun lämpöhaarukkaan. Ihme ötököitä ja myrskyjä ei ole. Aurinkoisia päiviä noin 300 vuodessa. Piikkilämmät päivisin reilusti keskiarvon yläpuolella. Öisin on aina kylmä niin kuumimpaankin aikaan kesällä voi olla ulkona aamusta ja illasta + ei tule ongelmia nukkumisen ja hikoilemisen kanssa.

Average Weather for San Jose, CA - Temperature and Precipitation
Katos perkelettä. Miksi ihmeessä Kalifornia ei tullut mieleeni, vaikka onhan se aika selkeä vastaus kysymykseeni? SJ olisi kyllä aika kelpo, tosin LA tasaisempi lämpötila. Vielä kun tuolla olisi New Yorkin kaltainen todellinen globaalikeskus, niin olisihan se passeli (no, kaikkea ei voi saada). Floridassa on hieman liian kuuma ympäri vuoden ja niitä myrskyjäkin on.. Onkohan tuolla norcalissa hämähäkkejä tai käärmeitä paljon? Ei vissiin. Hyvä niin. Hyi. Talvesta on yksi ainoa hyöty ja se on se, että pitää hyvin noita elukoita poissa täältä. Muuten vihaan talvea.

Eli suomalainen kesä ympäri vuoden kelpaisi minulle. :)

- - - Updated - - -

Kyllähän näitä paikkoja on. Lisäks siellä on laulavia värikkäitä sateenkaaria ja tanssivia värikkäitä kukkasia.
Kuulostaa Pride marssilta.

Katos perkelettä. Miksi ihmeessä Kalifornia ei tullut mieleeni, vaikka onhan se aika selkeä vastaus kysymykseeni? SJ olisi kyllä aika kelpo, tosin LA tasaisempi lämpötila. Vielä kun tuolla olisi New Yorkin kaltainen todellinen globaalikeskus, niin olisihan se passeli (no, kaikkea ei voi saada). Floridassa on hieman liian kuuma ympäri vuoden ja niitä myrskyjäkin on.. Onkohan tuolla norcalissa hämähäkkejä tai käärmeitä paljon? Ei vissiin. Hyvä niin. Hyi. Talvesta on yksi ainoa hyöty ja se on se, että pitää hyvin noita elukoita poissa täältä. Muuten vihaan talvea.

Ei kaliforniassa harmiksi asti kyllä ole öttisiä vaikka niitä jostain pusikosta voi löytää. Mä oon maastofillaroinnin ohessa 1.5v odottanut, että törmäis kalkkarokäärmeeseen, mutta ei niitä ihan vahingossa tunnu vastaan tulevan.

San jose ja los angeles on molemmat aika perseestä. San jose, kun siellä ei ole mitään muuta kuin japan town ja jääkiekkohalli. Los angeles ruuhkan ja huonon ilman takia. Mieluummin asuu sopivassa mestassa missä ei keuhkot hajoa hengittämiseen ja herne pala jonoautoiluun. Käy sit viikonloppuisin ytimissä bilettämässä, jos sellaiselle on tarvetta.

Jos ei tarvis työhommista välitellä niin joku pikku rantakaupunki ois kiva paikka asua. Tyyliin santa cruz tai sit etelämpää rannalta vaikka santa monica. Tai sitten joku niistä monista hienoista mestoista niiden välissä.

Back
Ylös Bottom