Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt minulla on hirveän kurja olo kun sanoin exän hoitoa hoidoksi. Kyseessä on kuitenkin tyttöystävä ja se on vakavaa, koska he ovat olleet jo pari viikkoa tiiviisti tekemisissä. Ja hän on kuitenkin vasta toinen hellu joka lapsille esitellään.

Kauheen nihkee oot kyl ollu. Tää on varmasti just se oikee hei.

Tiedän, mitenköhän mä nyt silleen. Nuori rakkaushan on kaunista. Ja ajatelkaapas kuinka törkeä mä olen ollut mun lasteni uudelle äidille kun en edes itsekään häntä tervehtinyt. Mitäköhän sekin nyt musta ajattelee.

Tiedän, mitenköhän mä nyt silleen. Nuori rakkaushan on kaunista. Ja ajatelkaapas kuinka törkeä mä olen ollut mun lasteni uudelle äidille kun en edes itsekään häntä tervehtinyt. Mitäköhän sekin nyt musta ajattelee.

Niin ja miten huonoa esimerkkiä oot näyttäny sun lapsille ku kohtelet niiden uutta äitiä noin törkeesti?!

Niin ja miten huonoa esimerkkiä oot näyttäny sun lapsille ku kohtelet niiden uutta äitiä noin törkeesti?!

Voi että, kyllä nyt on paha mieli. Pitääpä ens kerralla pyytää häneltä anteeksi ikävää käytöstäni. Toivottavasti tämä nyt kestää ainakin sinne ens kertaan asti.

Perjantaista eteenpäin sitten lunta ja pakkasta. Oujees! Pelkäsin jo, että tähän maahan on saapunut ikuinen marraskuu.

Tätä ei voi likettää riittävästi. Lauantai-sunnuntai-yölle -15°C. Pakkaset odottivat siis I/14:n saapumiserää inttiin, jotka astuivat tänään palvelukseen :D

Tätä ei voi likettää riittävästi. Lauantai-sunnuntai-yölle -15°C. Pakkaset odottivat siis I/14:n saapumiserää inttiin, jotka astuivat tänään palvelukseen :D

Jep. Kaikki on loistavasti, jos lumet ja pakkanen vielä pysyvätkin. Tietysti olisi myös kiva, ettei juhannuksena enää tarvitsisi mennä avantoon uimaan. Kohtuus kaikessa.

Jep. Kaikki on loistavasti, jos lumet ja pakkanen vielä pysyvätkin. Tietysti olisi myös kiva, ettei juhannuksena enää tarvitsisi mennä avantoon uimaan. Kohtuus kaikessa.

No miten se mieli ny siinä juhannuksena sitten yhtäkkiä muuttuu? Ihme bipolaarisia ihmisiä täälläkin.

Tai ainakin niin isot pojat kertoivat ;)

No en mä yhtää ihmettelis ku vuosanka on maailman kylmin paikka kun sille päälle sattuu. Tekaleirillä siellä oli joku -25 ja voin kertoo, että ei oo ikinä ollu missään niin kylmä ja oon nähny niitä yli kolmenkympin pakkasia. Aamupaskalla ku kävi siellä huussissa, niin vasta illalla alko kasseihin palautua tunto! Sen verran kova ja vittumainen viima kävi siellä :D

No en mä yhtää ihmettelis ku vuosanka on maailman kylmin paikka kun sille päälle sattuu. Tekaleirillä siellä oli joku -25 ja voin kertoo, että ei oo ikinä ollu missään niin kylmä ja oon nähny niitä yli kolmenkympin pakkasia. Aamupaskalla ku kävi siellä huussissa, niin vasta illalla alko kasseihin palautua tunto! Sen verran kova ja vittumainen viima kävi siellä :D
Pakkasukko on vain rankaissu laiskoja tekamöllejä ;)

Suomen pakkasennätys on rikottu joka vuosi armeijan leireillä. Paitsi oikea ennätys joka on loppusodasta 2007.

Back
Ylös Bottom