Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäpäs teenkin töitä, koska on maanantai.
Eilen meni pesukone rikki, kuivausrumpu meni jo muutossa, tiskikone jäi vanhaan kämppään. Tänään aloitin päiväni mukavasti herättämällä exän ja hänen panonsa krapuloissaan ryntäämällä lasten kanssa sisälle. Kyllä elämä on sitten mukavaa.

Exäsi vaikuttaa aivan eurooppalaiselta herrasmieheltä! Oliko muuten hyvä pano?

- - - Updated - - -

Mikä susta tulee isona?

Valmiiksi vainaa?

Tähtään kiinteistömoguliksi. Tai paroniksi.

- - - Updated - - -

tai parodienneksi

- - - Updated - - -

tai moottoripyöräpoliisiksi

- - - Updated - - -

tai poliisikoiraksi

- - - Updated - - -

Niin no toiset käy intissä ja toiset käy intin ;) Minuokin peloteltiin että ehkä jo 2 vuoden päästä minut halutaan takaisin

Minulle tuli kutsu pari viikkoa siitä kun olin kotiutunut. Se tuntui henkiseltä pyllypanolta.

- - - Updated - - -

Ihan tuli ne metsäleirit mieleen, siellä sitä poikain kanssa touhuttiin.

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakko vielä spämmätä sen verran että laitan yhden 2000-luvun hienoimmista vedoista:

unohtakaa puheet amerikkalaisesta hapatuksesta ja pateettisuudesta, nielaskaa ihavvaa kaikkineen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oliko hyvä pano? Ulkoisesti.

Exäsi vaikuttaa aivan eurooppalaiselta herrasmieheltä! Oliko muuten hyvä pano?

Minä tyynesti herättelin nuoren parin hellästi vienolla äänellä ja voitteko kuvitella ettei tämä daami tullut edes tervehtimään minua. Hirmusen huonoa käytöstä nykyajan panoilla.

eilen oli kyllä aika täydellinen ilta: 2h lenkki, jonka jälkeen pitkä kylpy kynttilänvalossa, herkullinen illallinen, lätkäpeli, kokovartalohieronta ja :kuola:

Minä tyynesti herättelin nuoren parin hellästi vienolla äänellä ja voitteko kuvitella ettei tämä daami tullut edes tervehtimään minua. Hirmusen huonoa käytöstä nykyajan panoilla.

No on! Kyllä nykyajan ex-puolisoiden panoilla ei ole mitään käytöstapoja!

Minä kävin äsken polttamassa yhden sikarin kahvin kanssa. Kahvia join moukkamaisesti mukista enkä ohutreunaisesta kupista kuten kuuluisi. Amerikkalainen tv-sarja Frendit toi tämän maallistuneen kahvinjuontikulttuurin tähän maahan.

- - - Updated - - -

Fuck! Joku ajoi juuri V-Maxilla tuosta ohi. Onkos nyt tammikuu?

- - - Updated - - -

Sillä oli oranssi turvaliivi päällä.

- - - Updated - - -

mitä mä just näin:wtf:

Jumankauta että ulkoliikunta on kivaa. Pitää Pystyä Puhumaan -muistisääntöä pidettiin kunniassa höpöttämällä osin toistemme päälle koko matka. Tunteroinen siinä meni ja kohta saa lohisalaattia sekä uunisiikaa. Menkää tekin pihalle, paljon virkeämpi fiilis tulee siitä.

Jumankauta että ulkoliikunta on kivaa. Pitää Pystyä Puhumaan -muistisääntöä pidettiin kunniassa höpöttämällä osin toistemme päälle koko matka. Tunteroinen siinä meni ja kohta saa lohisalaattia sekä uunisiikaa. Menkää tekin pihalle, paljon virkeämpi fiilis tulee siitä.

Ei olisi, Kaira, sinustakaan uskonut, että olet yksi niistä naisista, joilla juoksulenkillä käy suu nopeampaa kuin jalat. Eihän tuolle touhulle voi kuin facepalmittaa ohi juostessa. Koko homman kruunaa se, kun kälätyksen aiheina ovat "Sitten Marjukan poikaystävä sanoi sitä, tätä, tota" "Eeeeeikä, miten se kehtaa!"

Allekirjoitan tosin ulkoilun tärkeyden. Koko päivä töissä palaverissa neuvottelemassa samassa huoneessa, niin kun kotiin pääsee, niin ei sanaakaa kenellekkään ja ulkoilemaan.

Juuri tulin kes kustasta ulosteeltä. Luin hesarin ja sontasiionin.

Mä oon ollut ahkera. Onneksi tämä kurimus alkaa olla takana, sitä joutuu työssäkäyvänä opiskelijana niin ahtaalle. Nytkin joudun syömään merenpohjan ötököitä henkeni pitimiksi.

WP_20140106_005[1].webp

Mä söin maksalaatikkoa. Koska mulla on siihen varaa!

Nimesin sen tänään palautusmaksalaatikoksi, koska söin sen heti puntin jälkeen. Laitoin rajejuustoaki. Siinä on sitä roeiinia.

Ei olisi, Kaira, sinustakaan uskonut, että olet yksi niistä naisista, joilla juoksulenkillä käy suu nopeampaa kuin jalat. Eihän tuolle touhulle voi kuin facepalmittaa ohi juostessa. Koko homman kruunaa se, kun kälätyksen aiheina ovat "Sitten Marjukan poikaystävä sanoi sitä, tätä, tota" "Eeeeeikä, miten se kehtaa!"

Allekirjoitan tosin ulkoilun tärkeyden. Koko päivä töissä palaverissa neuvottelemassa samassa huoneessa, niin kun kotiin pääsee, niin ei sanaakaa kenellekkään ja ulkoilemaan.

Valitan, minäkin olen vaan yks ihmispaska saastemeressä. Kävelylenkki oli lähinnä palauttava ja juoksen 9/10 yksin. Silloin ei suu käy ollenkaan. Anteeksi siis, että kerran kesässä ("talvessa") olin sosiaalinen.

Back
Ylös Bottom