Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiköhän tämä ollut minun osaltani ainakin toistaiseksi tässä. MÖYKKYNEN kiittää ja kumartaa. Voitte kuvitella minun ajavan kohti auringonlaskua HUIPPUKALLIILLA BMW X6 SUV:lläni miettien Kallen perseraiskauksen dilemmaa Mailiksen Wrecking Ballia kuunnellen.

No ei kyllä ole kuvittelemisen arvoinen tilanne :D Mut kukin taaplaa tavallaan, niinhän se on :)

Eiköhän tämä ollut minun osaltani ainakin toistaiseksi tässä. MÖYKKYNEN kiittää ja kumartaa. Voitte kuvitella minun ajavan kohti auringonlaskua HUIPPUKALLIILLA BMW X6 SUV:lläni miettien Kallen perseraiskauksen dilemmaa Mailiksen Wrecking Ballia kuunnellen.
Näin tänään henkilöauton, jonka kyydissä oli seitsemän neekeriä. Ikkunat oli mustat kuin yö.

Siinä autossa oli huippukallis lasti.

Jos ei nuo tuomarit vituta tuossa pelissä niin ei mikään!!! toivottavasti saavat pelin jälkeen potkut ja turpaan niin että tukka pöllyää vielä ens vuoden heinäkuussakin!

Vittu VITTTU!!!!

E: toivottavasti kusipäähomotuomarit on nyt ilosia. Niillä vissiin betsit menossa ruotsille...

Jos ei nuo tuomarit vituta tuossa pelissä niin ei mikään!!! toivottavasti saavat pelin jälkeen potkut ja turpaan niin että tukka pöllyää vielä ens vuoden heinäkuussakin!

Vittu VITTTU!!!!

E: toivottavasti kusipäähomotuomarit on nyt ilosia. Niillä vissiin betsit menossa ruotsille...

+1. Voi vitun runkkarituomarit

Perkele. Ei wanhan sydän kestä tämmöstä jännitystä...

No älä!

E: Näytät muuten aika hassulta nykyää.. Ei meinaa tunnistaa.

Back
Ylös Bottom