Mutta sen ylläpito on. 800e menee tuosta vain.Mutta se ei ole HUIPPUKALLIS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta sen ylläpito on. 800e menee tuosta vain.Mutta se ei ole HUIPPUKALLIS!
Mutta se ei ole HUIPPUKALLIS!
Näin tänään henkilöauton, jonka kyydissä oli seitsemän neekeriä. Ikkunat oli mustat kuin yö.Eiköhän tämä ollut minun osaltani ainakin toistaiseksi tässä. MÖYKKYNEN kiittää ja kumartaa. Voitte kuvitella minun ajavan kohti auringonlaskua HUIPPUKALLIILLA BMW X6 SUV:lläni miettien Kallen perseraiskauksen dilemmaa Mailiksen Wrecking Ballia kuunnellen.
Ei kato tartte. Mulla on HUIPPUKALLIS BMW X6 ja se kulkee maantiellä, kuin juna.
Jos ei nuo tuomarit vituta tuossa pelissä niin ei mikään!!! toivottavasti saavat pelin jälkeen potkut ja turpaan niin että tukka pöllyää vielä ens vuoden heinäkuussakin!
Vittu VITTTU!!!!
E: toivottavasti kusipäähomotuomarit on nyt ilosia. Niillä vissiin betsit menossa ruotsille...
Perkele. Ei wanhan sydän kestä tämmöstä jännitystä...
Joo. Tosin en muista SM-liigastakaan yhtään matsia missä olisi näin puolueelliset tuomarit olleet, vaikka tuomarivirheitä kyllä sattuu.Eipä ole pitkään aikaan vituttanut näin paljon jääkiekon katsominen, kun ei ole tullut EUROOPASSA pelattavia pelejä seurattua..