Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipahan yö... Tuo keskellä yötä heräily ei sovi mulle. Olis nukuttanut sitten taas varmaan puolille päivin, mutta ei auta. Salile se on kohta mentävä.

Olipahan yö... Tuo keskellä yötä heräily ei sovi mulle. Olis nukuttanut sitten taas varmaan puolille päivin, mutta ei auta. Salile se on kohta mentävä.

3 kertaa jalkeilla yöllä, 9h kaikkiaan sängyssä ja kokonaisunen määrästä ei edes aavistusta, mutta nyt on olo kuin pienessä krapulassa. Päätä kivistää, väsyttää, niskat jumissa ja huono olo noin muutenkin. Toivottavasti kevyt päivälenkki aukasee ainakin silmät ja niskajumin, ettei mee ihan koomailuks.

Itsehän nukuin kuin pieni porsas.

Demonstraatio (huom. kukkaa ei ollut korvan takana):
Sleeping_Pig.webp

Huomentapäivää armaat :)
Tänään tarttis siivota. Tulisko joku tekeen sen mun puolesta vaikka ruokapalkalla? Anyone?

Itsehän nukuin kuin pieni porsas.

Demonstraatio (huom. kukkaa ei ollut korvan takana):
[kuva sulosesta powsaasta]
Awwww :haart:
Kukka ois varppina sopinu sulle :)

Huomenta. Helsingistä mukaan saamani flunssa on edelleen hyvissä voimissa. Silti pitäis jaksaa käydä kaupassa ja pyykätä ja ja ja ... tehdä tutkielmaa ... ja ...

Satakunnassa sijaitseva tuppukylä. Ei ole edes 24/7 huoltsikkaa.

Lol! Ymmärrän... Asuin 20 vuotta Satakunnan pienimmistä tuppukylistä, sielläkin toistakymmemtäkilometria mehtän keskelle missä ei naapureista tietookaan :hyper:

Tuli musta suht koht normaali.. Kaunis vaimo (sisko), hyvät välit tätiin (äiti) ja niin edelleen

Mä oon ollu tänään jo melko ahkera. Oon käyny jo uimassakäymässä ja kirjastos ja kiinalaisten tekemää lounasta syömäs ja nyt ulosteellä istun.

Hauska sunnuntai aamu, kävin ampumassa pienoiskiväärillä ja haulikolla! :D

Ainii! Ja sitte todistin törkeää heitteillejättöä. Oliskohan pitäny ilmottaa viranomasille? Tarkkailin tilannetta vierestä 10min eikä ketään näkyny. Siinä hän värjötteli selvästi kylmissään +2 asteisessa ulkoilmassa.

image.webp

Jos jollain teistä on masokistisia taipumuksia, voi tulla repii tapetteja pois. Niin ja kerokaas mikä ois ihQ väri makkariin vai laitanko peilipinnat joka seinään :o

Itse käyn vasta huomenna uimassa. Piti huomenna mennä juoksemaan, mutta huomasin, että uimahalli on auki, niin ennemmin toista suosikkilajeistani teen. Tänään on pakko palautua, kun lihat on snadisti kipeät eilisestä.

Tämän lepopäivän voisi pyhittää pokerikirjallisuudelle ja sijoitusjuttujen tutkailuun. Taas on tullut kipinää tilasto- ja todennäköisyysjuttuihin.

Back
Ylös Bottom