Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahtaako unirytmin korjaaminen onnistua niin et valvoo koko yön seuraavaan iltaan? Epäilisin.. Sisäinen kello rukkaantuu hitaasti kuitenkin ja iltavirkuille on luonnollista valvoa myöhään. Joskus kun tuli valvottua vahingossa koko yö, ni uni ei silti tullut aikaisin ja olo oli vaan entistä hirveempi. Tää pimeys sekottaa kehoa entisestään..
Vois tietty valvoa, jos olis aamuksi seuraa pitämään hereillä, kun iltavirkkuna ei oikein osaa keksiä tekemistä aamun pitkiksi tunneiksi :D

Ei se kerralla korjaannu mut jostain se on aloitettava. Jos huomenna sais unta vaikka joskus ysiltä niin auttais.

Onnea yritykseen; itse en ole ikinä nukahtanut ysiltä :)

Se on hyvin helppoa, ei tarvita kuin tentti seuraavaksi päiväksi ja käyt pitkällesi lukemaan tenttiin valmistavaa kirjaa. Itse vastaavassa tilanteessa syksyllä nukahdin kahdeksalta illalla tuolla menettelyllä, mutta heräsin kyllä puolitoista tuntia myöhemmin. Olisin jatkanut nukkumista ellen olisi ottanut toista kofeiinitablettia pitääkseni itseni hereillä kyseisen kirjan parissa. Edellisen kofeiinitabletin olin siis ottanut tuntia ennen kuin aloin lukemaan ja jaksoinkin lukea puolituntia. Unirytmi tuolloin oli kyllä vähintäänkin erikoinen, koska sitä ei oikeastaan ollut. Nukkumaan kävin 23.00 - 5.00 välillä ja nousin joskus 7.00 - 10.30 pahimmillaan kerkesin nukkumaan kaksi tuntia. Onneksi sitä rumbaa ei jatkunut kauaa.
Sitten itse asiaan miksi tänne saavuin tänään kirjoittamaan: Onko täällä kellään kokemusta tuosta #pakkotoisto kannusta jonne pääsee vain vipit. Näin irkkaavana nörttinä olen kiinnostunut että onko siellä eloa ja jos on mitä kaikkea siellä puhutaan, millainen ilmapiiri siellä on yms. jotta tietäisin kannattaako vipin hankkimista harkita. Opiskelijallehan se on suuri panostus.

Tässä yks projekti ois kyl sellasen kotivaran rakentaminen ettei noista kaupoista tarttis murehtii onko auki vai ei, ei vaan yksinkertaisesti oo saanut rahan puutteessa asiaa järjestymään.

Helvettiläinen kun on nälkä. Viimeksi söin eilenpäivällä klo 16.00 (enkä syönyt edes vatsaa täyteen), sitä ennen tuota edellisenä iltana puoli 8 jonkun mikropuuroannoksen.

Kauppa aukeaa vasta klo 9

:itku:

Helvettiläinen kun on nälkä. Viimeksi söin eilenpäivällä klo 16.00 (enkä syönyt edes vatsaa täyteen), sitä ennen tuota edellisenä iltana puoli 8 jonkun mikropuuroannoksen.

Ärsyttävä tilanne, tuonne toisaalle pistinkin että pitäis järjestää kotivara mistä löytyis vähän joka lähtöön. Ainoo mitä en voi hankkia kotivaraan on alkomahooli, tulis herkästi pitkä putki. Joskus kävi niin että viikosta hävis muutama suunnittelematokin päivä kun oli liikaa juomaa kotona. Mä odotan 1200 jotta pääsee hakee pari energiajuomaa, ny on valvonnut 15,5h ja 13,5 pitäis viel jaksaa.

Onkohan mulla uniongelmia, ku heräsin nyjjo?

Ooohhoh, pakastepizza uunis ja toinen odottaa pöydällä. Kyllä illalla mave kulkee :P

Näissä kuvissa Mailis esiintyy joulupukiksi pukeutuneen miehen kanssa. Mailis näyttää todella kuumalta.

miley-santa-twerk-5.jpg

131214-jingleball-miley-cyrus.jpg

Mikä mesta on niin mehtässä ettei siel oo 24/7 absikauppaa?

Back
Ylös Bottom