Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herään edelleen useina yönä kuukaudessa painajaiseen, jossa olen menossa palauttamaan vuokraamaani VHS-kasettia videovuokraamoon Kemissä ja astuessani sisään liikkeeseen, tajuan, etten ole muistanut kelata nauhaa alkuun, vaikka vuokraehdoissa näin vaaditaan. Veloitus alkuunkelaamattomasta nauhasta on 5 markkaa. Vekkuli juttu, että se on jättänyt näin syvät traumat aivojeni sisälle.

Kyllä kunto varmaan kestäisi tuon Mailin polkaisun mutta nyt kun rupean muistelemaan niin olenkohan ajanut polkupyörällä kertaakaan armeijan jälkeen. Muista vaan, että armeijassa aivojani vitutti, koska nokkela kapiainen sanoi "polkupyörämarssille" lähdettäessä, että "polkupyörä on vauhdin antaja". Sitten sitä polkupyörää vaan kannettiin keskellä mettää risukossa eikä se todellakaan antanut yhtään vauhtia matkaan. Vesa, jos luet tämän niin haista anusta.

Isona minäkin haluaisin olla niin kuin Flaavio.

kenia4j0401MH_vi.jpg

Tohtorille pörröistä viikonloppua :)

Unille jotta jaksaa aamulla nousta töihin ja mennä vuoron jälkeen puntille. Öitä minkinnahkahanurit!

Duunista kotiuduttu, reissumies naamaan ja nukkuu.
E. Panettaa oikeestaan sen verran, että pitää vielä varmaan vetää tumppuun ennen nukkumaanmenoa.

Pitäs vissiin rytmiä korjailla, mutta ei tää taas suju. Jos valvois tän yön ja seuraavan päivän nii sais rytmin seuraavana iltana kohilleen?

Madventures paukkaa töllöstä. Alkaa pikkuhiljaa matkakuume iskeä... Mutta minä en oikeasti ole ikinä minnekkään europpaa kauemmas ole menossa.

Puuuh! Kiva herätä keskel yötä ja sit ei saa enää unta... Menee se yö kai näinki, kerrostalon ääniä kuunnellen... :jahas:
Unta vois ehkäpä auttaa se, että ei surffailis netissä :D

Joo, julistan sodan nyt tälle unirytmille. Keitän kahvia tossa kohta puolin aja alan kattoon leffoja tai jotain ja valvon seuraavaan iltaan.

Mä oon ollut 17:00 lähtien ylhäällä eli jos valvois ilta 2200 niin kiertyis 29h valveilla oloa, vois tietty yrittää ny nukkua mutta paskaako sitä... 3 viikkoo viel saikkua jäljellä.

Mahtaako unirytmin korjaaminen onnistua niin et valvoo koko yön seuraavaan iltaan? Epäilisin.. Sisäinen kello rukkaantuu hitaasti kuitenkin ja iltavirkuille on luonnollista valvoa myöhään. Joskus kun tuli valvottua vahingossa koko yö, ni uni ei silti tullut aikaisin ja olo oli vaan entistä hirveempi. Tää pimeys sekottaa kehoa entisestään..
Vois tietty valvoa, jos olis aamuksi seuraa pitämään hereillä, kun iltavirkkuna ei oikein osaa keksiä tekemistä aamun pitkiksi tunneiksi :D

Back
Ylös Bottom