Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu joku tipaton tammikuu :face: Miten olisi vaikka hehkeä helmikuu tai masentava maaliskuu? Läppä läppä :D
Joka kuukaudelle joku juttu :D
tipaton tammikuu
herkuton helmikuu
munaton maaliskuu
humpaton huhtikuu
tissitön toukokuu
kuriton kesäkuu
heilaton heinäkuu
estoton elokuu
seksitön syyskuu
liemetön lokakuu
mauton marraskuu
jurriton joulukuu

Olkaa hyvät :D

image.webp

Jokohan olis aika ajaa parta. Ei oo joulun jälkeen jaksanu ajella. Ei kuulu normaalistikaan suosikki harrastuksiini.

Juma liste. On laadukkaita kuvia postailtu tänne viimeaikoina. Viimeksi oli naudanpaisti medium. Nyt varmaan joku overcooked. Rappiosta on ruhtinaaksi matkaa vähän jos sitäkään? Meinaakko nää, no jos ny kuitenkin

tipaton tammikuu
herkuton helmikuu
munaton maaliskuu
humpaton huhtikuu
tissitön toukokuu
kuriton kesäkuu
heilaton heinäkuu
estoton elokuu
seksitön syyskuu
liemetön lokakuu
mauton marraskuu
jurriton joulukuu

Olkaa hyvät :D

Haha, kiitos! kesä- ja heinäkuussa pidetään siis hauskaa :P
Mulla varmaan noi tammi- ja helmikuu mennee aikalailla noin, melkein pakosta :)

Ei ainakaan kannata syödä kanan munan keltuaisia. Ne nostaa veren painetta, joka kasvattaa riskiä veri suonen tukoksiin ja myöhemmin sydän kohtaukseen.

^^Sitte syntyy paljo uusia tipuja, ku kukaa ei keitä tai paista munia.

- - - Updated - - -

Ei ainakaan kannata syödä kanan munan keltuaisia. Ne nostaa veren painetta, joka kasvattaa riskiä veri suonen tukoksiin ja myöhemmin sydän kohtaukseen.

Mä syön, ku sehän on just se munan paras osio. Toiset ottaa terveysriskejä tupakoimalla tai nuuskaamalla. Minä syömällä keltasta munaa.

Tuossa Mailiksen pitkät koivet. Noilla kyllä kelpaisi kahlata rantakaislikossa, kuten nimimerkki Kuparikatto aiemmin innovoi käyttökohteita minun venäläiselle minkilleni.

%C2%A3%C2%A3%C2%A3-Miley-Cyrus-1850909.jpg

Joko kehtaa mennä nukkumaan? Viime yönä nautin 13tuntia unta.

- - - Updated - - -

Joo, en mä kyl ilman kanan munaa voi olla koko maaliskuuta... enpäs tajunnu :D Muutenhan toi menis leikiten :P

Huhtikuustaki selviää helposti. Jos käy tansseissa niin jättää vaan humpat tanssaamatta. Ei miehet niin pienistä kieltätymisistä loukkaannu. Pää asia että tangoille lähtee.

Lautapelejä, vähän matsaamista siitä kuinka typerää on, että mä AINA voitan, sekä puolukoita. Niistä on meitsin lauantai-ilta tehty. Kohta nukkuun.

Tuossa Mailiksen pitkät koivet. Noilla kyllä kelpaisi kahlata rantakaislikossa, kuten nimimerkki Kuparikatto aiemmin innovoi käyttökohteita minun venäläiselle minkilleni.

Tosta tulikin mieleen yks juttu. Työkaveri metsästää metsäkauriita mäyräkoiralla ajattamalla, mikä luonnollisesti on hiukka vaikeaa runsaamman lumen aikaan. Viime talvena täälläkin oli lähemmäs puoli metriä lunta eikä mäyris jaksanut edetä kuin reilun kilsan ennen totaalisippausta. Kaveri ei siitä hätkähtänyt, koira kiinni ja autoon lepäämään. Tutkapanta vaimolle käteen, vaimo jäljille ja ite sitten passiin. Seitsemisen kilsaa se vaimo oli kahlannut kauriin perässä (on helvetin kovassa aerobisessa kunnossa), tosin loppuajasta kuulemma pannan haukunilmaisimen kautta välittyi lähes jatkuvaa kiroilua :D

Tosta tulikin mieleen yks juttu. Työkaveri metsästää metsäkauriita mäyräkoiralla ajattamalla, mikä luonnollisesti on hiukka vaikeaa runsaamman lumen aikaan. Viime talvena täälläkin oli lähemmäs puoli metriä lunta eikä mäyris jaksanut edetä kuin reilun kilsan ennen totaalisippausta. Kaveri ei siitä hätkähtänyt, koira kiinni ja autoon lepäämään. Tutkapanta vaimolle käteen, vaimo jäljille ja ite sitten passiin. Seitsemisen kilsaa se vaimo oli kahlannut kauriin perässä (on helvetin kovassa aerobisessa kunnossa), tosin loppuajasta kuulemma pannan haukunilmaisimen kautta välittyi lähes jatkuvaa kiroilua :D

Hahaha :hyper: Ei vittu. Like a boss.

05b63371615842b3ec08ff9bf127e862_730.png

Back
Ylös Bottom