Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odotan innolla, että nämä pakolliset, jokavuotiset sukulaiskäynnit ovat kohta ohi. Kohta pääsee taas omalle salille![]()
Vantaa on muuttanut asennettani julkiseen virtsaamiseen. Vantaalla ei ole niin justiinsa, eli jos iskee kusihätä, eikä jaksa mennä syrjään, niin se on ihan ok kusta vilkkaimman ajoväylän viereen, kunhan jaksaa kääntää selkänsä ainakin autotielle päin. Missään muualla en ole nähnyt, että joku kusee K-kaupan vilkkaimman puolen pyöräparkkiin, tai että joku istuisi bussipysäkillä kusemassa suoraan eteenpäin, osaltaan nilkkojen väliin ja osaltaan nilkoille.
Nyt taitaa joutua pitkästä aikaa provinssiin. Sinne on näköjään saatu Dropkick Murphys.Yksi elmäni hienoimpia yksittäisiä biisikokemuksia on luova hulluus provinssirokin päälavalla. Ehkä vuonna -10 tai -11
Oijoi, kaikki Dino Ridersit koneella! Nyt alkaa nostalgisuus^10000!
Odotan innolla, että nämä pakolliset, jokavuotiset sukulaiskäynnit ovat kohta ohi. Kohta pääsee taas omalle salille![]()
Jos joku löytäis mulle sen yhden VHS:n mis on Kreivi Duckula ni voi tsiisus mä kusisin hunajaa.
Vantaa on muuttanut asennettani julkiseen virtsaamiseen. Vantaalla ei ole niin justiinsa, eli jos iskee kusihätä, eikä jaksa mennä syrjään, niin se on ihan ok kusta vilkkaimman ajoväylän viereen, kunhan jaksaa kääntää selkänsä ainakin autotielle päin. Missään muualla en ole nähnyt, että joku kusee K-kaupan vilkkaimman puolen pyöräparkkiin, tai että joku istuisi bussipysäkillä kusemassa suoraan eteenpäin, osaltaan nilkkojen väliin ja osaltaan nilkoille.
Niin tuossa on nyt se tunnari, minkä kuka vaan löytää tubesta. Mutta se ite leffa/sarja/mikä olikaan.
Kyllähän täällä on ja elää nytkin, mutta ihan mielelläni lähtisin helevettihin täältä. Pohjosemmaksi.
Kunhan laitoin, kun repeilin niin paljon jo pelkästään tuolle :D
Maitojunaan hyppäsin tai -autoon paremminkin. Täällä pohojosessa asun keskemmällä kaikkea kuin koskaan. Fillarilla töihin 5 min. Ei enää mitään persekehällä autoilua. Autoilukilometrit putosi 1/10 osaan etelän ajoista.
Jos sää nyt siitä uudesta levystä puhut, niin jossain luki että 7.2. Muuten bändin nykyisistä touhuista mulla ei oo mitää hajua, ku en oo niin seurannu. Keikallaki oon viimeks tainnu olla -10 tai -11
Nyt taitaa joutua pitkästä aikaa provinssiin. Sinne on näköjään saatu Dropkick Murphys.
Joo se on enempi semmonen "töytäisevä".
Tämä piti laittaa jo eilen mutta dementia.
katso liitettä 110057
Pitäs varmaan koittaa varata hotellia, nyt sen saattais vielä saada. Mihinkään telttaan ei kyllä enää taivu.Mun täytyy siksi, ku mulla ei oo sillon mitää muutakaa tekemistä.