Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vantaa on muuttanut asennettani julkiseen virtsaamiseen. Vantaalla ei ole niin justiinsa, eli jos iskee kusihätä, eikä jaksa mennä syrjään, niin se on ihan ok kusta vilkkaimman ajoväylän viereen, kunhan jaksaa kääntää selkänsä ainakin autotielle päin. Missään muualla en ole nähnyt, että joku kusee K-kaupan vilkkaimman puolen pyöräparkkiin, tai että joku istuisi bussipysäkillä kusemassa suoraan eteenpäin, osaltaan nilkkojen väliin ja osaltaan nilkoille.

Vantaa on muuttanut asennettani julkiseen virtsaamiseen. Vantaalla ei ole niin justiinsa, eli jos iskee kusihätä, eikä jaksa mennä syrjään, niin se on ihan ok kusta vilkkaimman ajoväylän viereen, kunhan jaksaa kääntää selkänsä ainakin autotielle päin. Missään muualla en ole nähnyt, että joku kusee K-kaupan vilkkaimman puolen pyöräparkkiin, tai että joku istuisi bussipysäkillä kusemassa suoraan eteenpäin, osaltaan nilkkojen väliin ja osaltaan nilkoille.

Mulle ton saman teki Turku. Sitä julkisen kusemisen määrää! Minulle Turku ei ole enää Suomen persereikä, vaan hikisissä boksereissa muhinut kusinen sissijuustomuna.

Odotan innolla, että nämä pakolliset, jokavuotiset sukulaiskäynnit ovat kohta ohi. Kohta pääsee taas omalle salille :)

Ite en oo hetkeen varsinaisesti käyny sukulaisten luona. Mutta oon taas onnellinen että pääsee iteki kohta salille, maanantaina viimenen arkipyhä hetkeen :D

Noh, olenpahan minäkin nähnyt janarin paskalla Hämeenkadulla perjantai iltana. Tosin voi olla, että se kotoisin oli Vantaalta. En pysähtynyt kysymään.

Tuli tuossa 4-vuoden jälkeen isältä tekstiviesti jouluaattona, että laittaa lähipäivinä lahjarahaa tilille ja toivotteli hyvät joulut. Tämä on jo sinänsä ihme, koska yhteydenottoja sieltä suunnalta tekstiviestillä/kortilla on tullut viimevuosina alle 5krt. Nyt sitten tänään pyysi tilinumeroa ja oli kaikille sisaruksille laittanut puoli tonnia massia. Mikähän tässä on homman nimi ja mitähän ihmettä sille nyt tekstiviestillä vastaisi. Huono omatunto ja yrittää ostaa sitä puhtaaksi?

Kyllähän täällä on ja elää nytkin, mutta ihan mielelläni lähtisin helevettihin täältä. Pohjosemmaksi.

Maitojunaan hyppäsin tai -autoon paremminkin. Täällä pohojosessa asun keskemmällä kaikkea kuin koskaan. Fillarilla töihin 5 min. Ei enää mitään persekehällä autoilua. Autoilukilometrit putosi 1/10 osaan etelän ajoista.

Kunhan laitoin, kun repeilin niin paljon jo pelkästään tuolle :D

Se ite piirretty oli aivan mahtava! :D Just eilenkin hörötettiin kaverin kanssa niille reploille.

Maitojunaan hyppäsin tai -autoon paremminkin. Täällä pohojosessa asun keskemmällä kaikkea kuin koskaan. Fillarilla töihin 5 min. Ei enää mitään persekehällä autoilua. Autoilukilometrit putosi 1/10 osaan etelän ajoista.

Sepä se täällä on kun matkat on ihan perseen pitkiä joka suuntaan. Jossain toisessa tilanteessa voisin viihtyä täällä, mutta just nyt en.

Jos sää nyt siitä uudesta levystä puhut, niin jossain luki että 7.2. Muuten bändin nykyisistä touhuista mulla ei oo mitää hajua, ku en oo niin seurannu. Keikallaki oon viimeks tainnu olla -10 tai -11

Eiku vuoden -05 levystä.

- - - Updated - - -

Nyt taitaa joutua pitkästä aikaa provinssiin. Sinne on näköjään saatu Dropkick Murphys.

Mun täytyy siksi, ku mulla ei oo sillon mitää muutakaa tekemistä.

Mä tsekkailen tässä paella reseptejä, aion loihtia itselleni paella illallisen joku ilta. Sitten esitän vaikeasti tavoiteltavaa ja arvoituksellista ja arvoitukseksi jääkin annanko itseni koskea omaan heppiini loppuillasta.

Back
Ylös Bottom