Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vesan ilme on se mikä heteromiehen kasvoille muodostuu sillä hetkellä kun tumpataan paksu sikari puoliksi syötyyn pihviin ja lähdetään jatkamaan vapaailtaa maksullisten naisten kanssa aviovuoteeseen.

- - - Updated - - -

Kiitos, voit yrittää mua sitten mopomessuilla ;)

En tiiä uskallanko, näytät krantulta.

- - - Updated - - -

Antaisin vetovastuun näistä pyörä/tyttökuvista ehkä sittenkin Vokotille.

vai olisko sittenkin Siikkeri...!!! tiukka paikka

458121.gif.pagespeed.ce.gH8WaSc6Im.gif

Paree ku otatte ite ne kuvat sielt messuilt, teilhä on jo innokas malliki valmiina.

"I've been sitting in the toilet, all the live long day... "

Tuli mieleen se Simpsonien jakso jossa Homer istuu pöntöllä, laulaa ja pyörittää vessapaperia lattialle koko päivän :D

Tyttöjä ja mopoja.

(lue: olette runkkareita koko sakki)

E: Meinasin olla koko päivän ahkera töissä, mutta ei enää alle viiden tunnin takia jaksa vaivautua.

onneksi mulla on lomaa, en nukkunu koko yönä. ens yöksi palkkaan jonkun kolkkaamaan multa tajun kankaalle, sen verran vitutti sängyssä pyöriä. Mut sain mä jotain aikaseksi kun uni ei tullu: väkersin sushia aamiaiseksi.

Tyttöjä ja mopoja.

E: Meinasin olla koko päivän ahkera töissä, mutta ei enää alle viiden tunnin takia jaksa vaivautua.

Olen tiennyt tämän itsestäni jo kauan.

Tänään vois olla vähän aktiivisempi päivä, vois siivota kämppää ja sensellasta.

Vesan ilme on se mikä heteromiehen kasvoille muodostuu sillä hetkellä kun tumpataan paksu sikari puoliksi syötyyn pihviin ja lähdetään jatkamaan vapaailtaa maksullisten naisten kanssa aviovuoteeseen.

Ei ole kokemusta.

Kaikki miehet runkkaa. Taidat olla vaan kateellinen, ku sulla ei oo omaa munaa.

Mites Johnnylle maistuu jenkit?

1002chp_21_z+1970_chevy_chevelle+beautiful_girl.webp

Uudenvuodenaatto, jippiii!! :dance:
Tänään on luvassa vähän etkoilubileitä (=hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa) ja sitten kaupungille ihmettelemään raketteja ymym. :)
Vuoden alusta alkaakin sitten olla aika palata ruotuun.

Huhhuh ku on rietasta wankkaamista!

Saat pian eventalta piiskaa, paljaalle perseelle, ku tommosia linkittelet.

Back
Ylös Bottom