Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epätasa-arvoa! Ilmoitan kuluttaja-asiamiehelle!
E: Ja Weak runkkaa kakkalla ollessaan. Kuulemma.
Saat pian eventalta piiskaa, paljaalle perseelle, ku tommosia linkittelet.
Nyt kyllä kannattaa olla nopea, on sen verran jonoa. Ensimmäiset vapaat ajat alkaa mennä jo toukokuulle.
Tänään onkin sitten ankara valinta edessä. Uudenvuodenaatto vanhempien ja naapurin setien ja tätien kanssa TAI sitten veljen ja emäntänsä luo, missä ainakin ois äärimmäisen hyvää safkaa ja vähän nuorempaa sakkiakin. Meinaa vaan tuo ihmisviha pukata päälle taas ja ahistaa kaikki seuralliset, sosiaaliset tilanteet. Jään koiran kanssa peiton alle mököttämään...
Mä jään.
- - - Updated - - -
Mä näin unta, että vauhtiajot ja provinssi oli samaan aikaan ja olin menossa vauhtiajoille. Sitten hoksasin, että vauhtiajot onki vain yksipäiväiset joten meninkin provinssiin missä ei esiintyny ensimmäistäkään tunettua bähdiä. Oli hämmentävä uni se. ku oikeesti provinssi muuttuu kakspäiväseksi ja vauhtiajelut kolmipäiväseksi.
Oma uni oli alkuun tosi kiva, olin treffeillä jotka sujui mukavasti ja tuntui että tästä voisi jotain mukavaa syntyäkin. Sitten siinä tapahtui aivan käsittämättömiä asioita ja kaikki meni päin persettä, joten lopulta vedin kauheat kännit ja horjuin ympäriinsä yrittäen etsiä omaa huonettani (taidettiin olla hotellissa tms). Juu-u
^^Pääseekö sielä kymmeneltä nukkumaan?