Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valintani on Neiti C.

Mites Möykkysen rakkauselämä? Uusia käänteitä?

Juuri tällä hetkellä voorumille kirjoittaminen on todella väkinäistä, koska olen mökillä puhelimen varassa ja minulla on paksut nakit. Virhelyöntien määrä on huomattava. Todettakoon kuitenkin, että alustavasti minulla olisi nyt sitten minkki mutta edellytin, että eteneminen mahdollisiin seuraaviin vaiheisiin tapahtuu rauhallisesti ja harkiten.

Eipähän kukaan marakatti pääse tämän jälkeen sanomaan, etten edes yrittänyt.

Taas duuniin yöksi, niinkuin huomennakin, sit saa yhden yön nukkua ja taas uudeksvuodeks töihin. Onneks ens kuussa on pari viikonloppuiltaa vapaana, tässä kuussa ei pystynyt yhtään pitämään järkyttävän sesongin takia :D

Ai jaa nii joo. Huomenna ois kisat. Kai sinne on mentävä kun on ilmotettu. Saa nähdä mikä on päivän aikana olotila kun tänäänkin on lähinnä heikottanut koko ajan.

Kattokaa mitä mä löysin vanhoista kätköistäni.

image.webp

Täytyy ettiä patterit ja kuunnella.

E. Ei toiminu! Nauha oli kuitenki 90min, eli voisin veikata sen sisältävän radiosta nauhotettuja biisejä.

Kyllä se mieltä lämmittää kun kyykätessä joku tyttö sanoo (vissii kaverilleen?) että kato tuota persettä ;) Harmi kun sain sarjan tehtyä niin ei enää ollu tytöt katsomassa.

Kyllä se mieltä lämmittää kun kyykätessä joku tyttö sanoo (vissii kaverilleen?) että kato tuota persettä ;) Harmi kun sain sarjan tehtyä niin ei enää ollu tytöt katsomassa.

Meikälle kävi kerran vähän sama kun tuijotin pitkään yhden tytön persettä, niin tämä tokaisi kaverilleen että "vitsi mikä mulkku". Eikä takuulla ollut edes nähnyt mun mulkkua!

Tulipa tänää olkapääreenissä testattua tuota "olkapäät ei kasva"-ketjussa mainittua "haipulia"(:D) ja pakko sanoo, että ompas nyt erilainen tunne olkapäissä kuin yleensä olkajumpan jälkeen. Todella muhennosta tuli olkapäistä!

Nyt alkoi vähän väsyttämään. Jos menen nukkumaan niin ei tule uni. Pitikin nukahtaa päiväsaikaan sohvalle paripäivää sitten. Nyt valvotaan samoilla silmillä iltaan kello 9 asti vaikka kuinka tekisi pahaa..

Jumaaalauta kun on arrrmoton väsy. Miten sitä pitäisi itseään hereillä 9 asti illalla? Muulla kuin tahdonvoimalla.

Back
Ylös Bottom