Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yheltä toimittajalta tuli muinaismuisto joululahjaksi: tyttökalenteri. Semmonen on täysin tarpeeton asia nykymaailmassa. Eihän sitä nyt voi laittaa työhuoneen seinälle, se on niin junttia. Autotallia ei ole. Yksin kotona sen katselu on säälittävän runkkarin touhua. Mitä vaihtoehtoja jää..? Jos ei ole puukiuasta niin saunankaan sytyttäminen ei tule kyseeseen. Johtopäätös --> tyttökalenterille ei ole nykymaailmassa paikkaa
Pakko arvostaa, kun työnjohtaja pelkää sinua. Niin sen pitää ollakkin.
Kun nousen valtaan, missään farkuissa ei koskaan enää tule olemaan vetoketjua vaan napit. Napit ei mene jumiin, nappien väliin ei mene kangasta, nappien liikkuva osa ei yhtäkkiä irtaannu toispuoleisesti ja aiheuta hermoromahdusta. Napit napit napit.
Tuntukin että jotain puuttuu. Mua vaivaa kuutiohulluus, en voi edes harkita muuta kuin sitä tonnista.
Muuta alueelle kotimaassamme jossa sen voi laittaa työmaan seinälle. Esim. ääsjoelle.
I agree, >999cc tulee mukana se tarvittava vääntö ajella mukavasti kadulla. Eikä painoa oo niin paljoa enempää. Katuajelustahan tässä puhutaan. Itse hairahdin kerran alle kilon, kun oli yks 650 muki. Olihan sekin ihan älytön. Mutta 10tkm kotikatuja takapyörällä niin loppui innostus. Anopin seven fifty tuutilla (-93) tuli ajeltua viime kesä. Rentoa kruisinkia. Kaipasin potkua. Kyykkyihin en enää koskis. Joku katumalli (1290SD)
Joo ei kukaa avoimesti huutorunkkaa, eli metelöi, töissä kalenterille. Ihailevia katseita ne vaan keräävät.
Totta. Kerran jäi sekä penis että toinen palli vetskarin väliin, ja jotenkin sain vielä suljettua koko hökötyksen ylös asti! Eikä siinä vielä kaikki, olin juuri hakemassa erästä tyttöä tanssimaan ja tämä tapahtui hänen vanhempiensa vessassa. Kyllä minua nolotti, kun tytön isäpuoli tuli vessaan katsomaan mikä on tilanne. Sen jälkeen tytön aitikin tuli vessaan. Ei aikakaan, kun paikalle saapui vielä eräs poliisikin! Ilmeisesti minun kirkaisuni oli pelästyttänyt naapurit soittamaan poliisin. Sen jälkeen jostain saapui paikalle vielä palokunnan edustaja, joka riemastui tilanteesta niin että kutsui vielä kollegansa paikalle. Pyynnöistäni huolimatta poliisisetä navakalla riuhtaisulla vetäisi vetoketjun alas, ja sen jälkeen muistan kirkkaan valon tunnelin päässä sekä ambulanssimatkan.Myöskään penis ei voi jäädä ikävästi nappien väliin.
Joo ei kukaa avoimesti huutorunkkaa, eli metelöi, töissä kalenterille. Ihailevia katseita ne vaan keräävät.
Totta. Kerran jäi sekä penis että toinen palli vetskarin väliin, ja jotenkin sain vielä suljettua koko hökötyksen ylös asti! Eikä siinä vielä kaikki, olin juuri hakemassa erästä tyttöä tanssimaan ja tämä tapahtui hänen vanhempiensa vessassa. Kyllä minua nolotti, kun tytön isäpuoli tuli vessaan katsomaan mikä on tilanne. Sen jälkeen tytön aitikin tuli vessaan. Ei aikakaan, kun paikalle saapui vielä eräs poliisikin! Ilmeisesti minun kirkaisuni oli pelästyttänyt naapurit soittamaan poliisin. Sen jälkeen jostain saapui paikalle vielä palokunnan edustaja, joka riemastui tilanteesta niin että kutsui vielä kollegansa paikalle. Pyynnöistäni huolimatta poliisisetä navakalla riuhtaisulla vetäisi vetoketjun alas, ja sen jälkeen muistan kirkkaan valon tunnelin päässä sekä ambulanssimatkan.
Voiko siellä laittaa sen työmaan seinälle ilman mitään meteliä? Lucky bastards!