Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yheltä toimittajalta tuli muinaismuisto joululahjaksi: tyttökalenteri. Semmonen on täysin tarpeeton asia nykymaailmassa. Eihän sitä nyt voi laittaa työhuoneen seinälle, se on niin junttia. Autotallia ei ole. Yksin kotona sen katselu on säälittävän runkkarin touhua. Mitä vaihtoehtoja jää..? Jos ei ole puukiuasta niin saunankaan sytyttäminen ei tule kyseeseen. Johtopäätös --> tyttökalenterille ei ole nykymaailmassa paikkaa

Muuta alueelle kotimaassamme jossa sen voi laittaa työmaan seinälle. Esim. ääsjoelle.

En ehtiny oleen ku vajaan puoli vuotta. Tuotannolliset syyt nääs.. Tais jännittää kertoa, kun ei ole ollut mitään puhetta aiemmin moisesta, enkä ole aamuisin kovin sosiaalinen, enkä muutenkaan herttaisen näkönen :D

Pakko arvostaa, kun työnjohtaja pelkää sinua. Niin sen pitää ollakkin.

Kun nousen valtaan, missään farkuissa ei koskaan enää tule olemaan vetoketjua vaan napit. Napit ei mene jumiin, nappien väliin ei mene kangasta, nappien liikkuva osa ei yhtäkkiä irtaannu toispuoleisesti ja aiheuta hermoromahdusta. Napit napit napit.

Myöskään penis ei voi jäädä ikävästi nappien väliin.

Tuntukin että jotain puuttuu. Mua vaivaa kuutiohulluus, en voi edes harkita muuta kuin sitä tonnista.

I agree, >999cc tulee mukana se tarvittava vääntö ajella mukavasti kadulla. Eikä painoa oo niin paljoa enempää. Katuajelustahan tässä puhutaan. Itse hairahdin kerran alle kilon, kun oli yks 650 muki. Olihan sekin ihan älytön. Mutta 10tkm kotikatuja takapyörällä niin loppui innostus. Anopin seven fifty tuutilla (-93) tuli ajeltua viime kesä. Rentoa kruisinkia. Kaipasin potkua. Kyykkyihin en enää koskis. Joku katumalli (1290SD)

Joo ei kukaa avoimesti huutorunkkaa, eli metelöi, töissä kalenterille. Ihailevia katseita ne vaan keräävät.

I agree, >999cc tulee mukana se tarvittava vääntö ajella mukavasti kadulla. Eikä painoa oo niin paljoa enempää. Katuajelustahan tässä puhutaan. Itse hairahdin kerran alle kilon, kun oli yks 650 muki. Olihan sekin ihan älytön. Mutta 10tkm kotikatuja takapyörällä niin loppui innostus. Anopin seven fifty tuutilla (-93) tuli ajeltua viime kesä. Rentoa kruisinkia. Kaipasin potkua. Kyykkyihin en enää koskis. Joku katumalli (1290SD)

Ei tuu äkkiä mieleen kun Savage tuon kokosista yksmukisista.. mutta sillä ei mennä takapyörällä.

- - - Updated - - -

Joo ei kukaa avoimesti huutorunkkaa, eli metelöi, töissä kalenterille. Ihailevia katseita ne vaan keräävät.

Huutorunkkaus kuulostaa romanttiselta. Itkurunkkaus taas on säälittävää.

Myöskään penis ei voi jäädä ikävästi nappien väliin.
Totta. Kerran jäi sekä penis että toinen palli vetskarin väliin, ja jotenkin sain vielä suljettua koko hökötyksen ylös asti! Eikä siinä vielä kaikki, olin juuri hakemassa erästä tyttöä tanssimaan ja tämä tapahtui hänen vanhempiensa vessassa. Kyllä minua nolotti, kun tytön isäpuoli tuli vessaan katsomaan mikä on tilanne. Sen jälkeen tytön aitikin tuli vessaan. Ei aikakaan, kun paikalle saapui vielä eräs poliisikin! Ilmeisesti minun kirkaisuni oli pelästyttänyt naapurit soittamaan poliisin. Sen jälkeen jostain saapui paikalle vielä palokunnan edustaja, joka riemastui tilanteesta niin että kutsui vielä kollegansa paikalle. Pyynnöistäni huolimatta poliisisetä navakalla riuhtaisulla vetäisi vetoketjun alas, ja sen jälkeen muistan kirkkaan valon tunnelin päässä sekä ambulanssimatkan.

Mä oon ihan varma että mun esimies (esinainen) sanois että se pitää ottaa pois. Sukupuolten välinen konflikti ja tasa-arvokriisi olisi tosiasia.

- - - Updated - - -

Totta. Kerran jäi sekä penis että toinen palli vetskarin väliin, ja jotenkin sain vielä suljettua koko hökötyksen ylös asti! Eikä siinä vielä kaikki, olin juuri hakemassa erästä tyttöä tanssimaan ja tämä tapahtui hänen vanhempiensa vessassa. Kyllä minua nolotti, kun tytön isäpuoli tuli vessaan katsomaan mikä on tilanne. Sen jälkeen tytön aitikin tuli vessaan. Ei aikakaan, kun paikalle saapui vielä eräs poliisikin! Ilmeisesti minun kirkaisuni oli pelästyttänyt naapurit soittamaan poliisin. Sen jälkeen jostain saapui paikalle vielä palokunnan edustaja, joka riemastui tilanteesta niin että kutsui vielä kollegansa paikalle. Pyynnöistäni huolimatta poliisisetä navakalla riuhtaisulla vetäisi vetoketjun alas, ja sen jälkeen muistan kirkkaan valon tunnelin päässä sekä ambulanssimatkan.

Tuo on käynyt meille kaikille.

Voiko siellä laittaa sen työmaan seinälle ilman mitään meteliä? Lucky bastards!

Mun isällä oli toimistossaan monen monta vuotta aina semmonen tyttökalenteri ja äitiäkään se ei tuntunut haittaavaan, sillon ne teki töitä vielä samassa toimistossa. Nykyään sillä taitaa olla siellä vaan joku maisemakalenteri. Kyllä se tyttökalenteri työmaalla täällä suunnassa taitaa olla enemmän sääntö ku poikkeus.

Täytyy sanoa että tämä minkä sain olikin ovela versio, siinä oli huomioitu sekä Seinäjoki että muu maailma: toisin päin se oli tyttökalenteri ja toisinpäin maisemakalenteri.

Mä haluaisin kans maisemakalenterin että voisin huutorunkata, on sellanen romanttinen fiilis

Mulla on semmonen fiilis että kohta pitää tunkea erääseen märkään ruumiinaukkoon punaista lihaa. Kauniimmin ilmaistuna lähden syömään.

Wilhelmillä on munat vetskarin välis, Irtakkilla on mustaa piparia, Eventta mastubreeraa ja Johnnykin täyttää märkää ruumiinaukkoa. Monenmoista tääläki tapahtuu.

Äh. Ärsyttää. Kaikki. Tai lähinnä elämä. Voisko jo olla sunnuntai niin oisin kotikotona? Rauha ja hiljaisuus eikä muuta maailmaa oiskaan. Raaah.

Back
Ylös Bottom