Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vielä oo jäänyt viimetippaan mikään jouluun liittyvä. Siihen on aikaa vielä viikko.
Mutta jos meinaa tehdä ite noin 95% lahjoista, eikä ole vielä aloittanutkaan niin sitten ollaan jo myöhässä.

Passskapuhetta. Jos vaikka tekee lahjaksi piparia, tai torttua niin lahjojen valmistuksen tarvii alottaa vaikkapa vasta hetki ennen lahjan luovutusta.

Vokotilta tulee samat kuvat toiseen kertaan...:D

Ei voi kaikkia mopoja muistaa. Tuossa on kyllä peili niin erikoisessa paikassa, että siitäkö tunnistit?

types-wwii-german-motorcycles.webp

Vapaapäiväkin tulee vietettyä flunssassa, ois ollu kiva mennä salille ja kiertämään autokauppoja, mutku...

Piru kun on ollut hyviä päiviä töissä viime viikon perjantaista asti, koska on tullut pirusti onnistumisenriemua, ja olen yllättänyt itsenikin taidoillani. Ehkä jopa muunkin organisaation.

Nukkuminen on kyllä mahtava asia elämässä. Se peiton vetäminen korviin, pehmeät lakanat ihoa vasten ja se autuaan onnellinen fiilis kun tyyny asettuu just oikein... mmmm.

My thoughts exactly. Aloinpa tuossa yksi ilta peiton alla miettimään, että minulla on jopa nukahtamisongelmia tämän takia, kun on niin mukavaa ettei vaan yksinkertaisesti malta nukahtaa. Onneksi herään lähes joka yö vessaan noin kolme tuntia ennen herätystä, joten silloin saa olla onnessaan uudestaan siitä, että ah pääsee takaisin peiton alle kolmeksi tunniksi. Simple joys in life.

Pitäis vissii kevättalvella lähtee Saksassa käymää. Sielä ei taida olla enää tällästä ?

Mietin vaan että millähän mä sielä pärjään sielä humalatilassa etten suututa niitä hölmöjä historiaansa häpeäviä saksalaisia perseenreikiä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No rupeet pubissa isoon ääneen kiistämään holocaustia, pysyt oikeudessa kannassasi niin saat 3v. extra lomaa.

Kaikki tänne aivan suunnatonta paskaa aina jauhaa, ja samoja videoita ja mopoja linkkailee jne, mutta teuden jutut jotenkin erikoisesti osuu silmään. Oon tainnu joskus muuten mainita ennenkin asiasta
Kohta 1/3 viikosta takana.

Viikko puolessa välissä!

Haijai, perjantai! Yllättävän nopeasti on tämäkin viikko mennyt.

Viikko puolivälissä, nopeasti on perkele mennyt!

Huh, yllättävän iisi maanantai takana.

Ylihuomenna on jo perjantai, jes!

15 tuntia töitä jäljellä tällä viikolla. Jaksaa jaksaa...

Neljä tuntia!

Jee, seitsemän tunnin päästä olen kotona!

6/40! Pikku hiljaa.

Kolme tuntia ja juna kääntyy!

15 työtuntia tällä viikolla jäljellä! Jaksaa jaksaa.

Pe-pe-pe-perjantai!

15 tuntia töitä vielä tällä viikolla, jaksaa pusertaa.

Ei pysty, en jaksa. Vielä seitsemän tuntia. Tahdon omaan sänkyyn.

Jo useamman yön nukkunut huonosti. Ja tänään vasta tiistai.

Oijoi, huomenna on perjantai!

Huomenna perjantai!

Jes, neljän päivän viikko! Luksusta.

Ylihuomenna viikon vika työpäivä. Kyllä passaa!

Täällä taas on paskaa jauhettu. Jatkakaa.

Pari viikkoa vielä ja sitten onkin joulu!

Vasta tiistai...

30% viikkoa takana, jaksaa jaksaa!

- - - Updated - - -

No rupeet pubissa isoon ääneen kiistämään holocaustia, pysyt oikeudessa kannassasi niin saat 3v. extra lomaa.

Ne on muuten hassuja juttuja niillä uusnatseilla. "holocaustia ei oo ollukaa...mut juutalaiset pitää tappaa kaikki!!!"

Siitäpä siitä.

Meinaatko muuten viettää ns Kaurismäkeläisen joulun, eli tasaisen synkkää läpi pyhien?

Vietän perinteisen joulut. Syön kinkkua ja suklaata ja syvennyn kirjallisuuteen. Sinuhe epytkiläinen olis suunnitelmis. Mulla on ollu se kirja jo vuosikaudet mutta on jääny lukematta.

Pitäiskö ruveta teudelaiseks ja todeta, et about 30% työviikosta takana. Viel jaksaa! :D

Jouluks mää meen Pohojammaalle siskon ja vanhempien luo. Siskon muksut on pois, joten sellanen rauhallinen joulu on tiedossa. Aattelin lukee ja syödä suklaata. Kinkun vaihdan monensorttiseen kalaan. :)

Back
Ylös Bottom