Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kride, kyllä mun mielestä sun pitäis keksiä joku ällöttävän ja karkkisen ihana puoli tästä tällä hetkellä vallitsevasta ilmastakin.
Homohtava Adebisi-pipo?
Turhaan te tuuletatte. Alkuviikkoon on luvattu (Vantaalle) plussaa. On se jumalauta kun mennään joulukuun puolivälissä, ja edes pakkaset ei pysy.
Katoin googlesta. Ei.
Muistiko kaira kattoa takaa-ajon?
Kride, kyllä mun mielestä sun pitäis keksiä joku ällöttävän ja karkkisen ihana puoli tästä tällä hetkellä vallitsevasta ilmastakin.
^^Myös minä yllätyin Kriden negatiivissävytteisestä kommentista. Oliko kalsarit jääneet hiertämään vakoseen tai jotain muuta vastaavaa?
Sitä taitaa vaan jo vituttaa, kun edessä päin on paljon arkipyhiä joina ei pääse töihin ;)
"Onpahan parempi syy olla olla töissä ja kokouksissa ja ylitöissä ja etätöissä ja tehdä diplomityötä, kun ulkonakaan ei voi mitään harrastaa."
Oot jo tottunu luulemaan että viimesen viiden vuoden älyttömät talvet oli normaalia talvikeliä etelässä?
Mä kuolen. Oli kyllä hyvät pikkujoulut eilen :D Rakkaudentunnustuksia, painia, parin tunnin taksijonot... ja niin päin pois.
Kuulostaa just siltä mikä saa ainakin minut lähtemään pikkujouluista aina mahdollisimman aikaisin pois.
Syön puuroo, juon protskua ja valmistaudun henkisesti jalkareeniin.