Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kieltämättä olis voinu eilen kattoa Bad Santan, Lauren Graham aina niin ihana. Ei niin etteikö Sharonkaan toisella kanavalla olisi parastaan laittanu.

Eilen aamulla oli tälle syksylle/talvelle kivan hiljanen pakkasen huurtama aamu. Jos nyt ei lunta varsinaisesti ollutkaan.

Kride, kyllä mun mielestä sun pitäis keksiä joku ällöttävän ja karkkisen ihana puoli tästä tällä hetkellä vallitsevasta ilmastakin.

"Onpahan parempi syy olla olla töissä ja kokouksissa ja ylitöissä ja etätöissä ja tehdä diplomityötä, kun ulkonakaan ei voi mitään harrastaa."

Tuo on poijjaat somali

PH2010112700549.jpg

Onpa mukavaa ettei Venäjän mafia perseraiskannut MÖYKKYSTÄ, saadaan edelleen nauttia mukavista videoista ja kuvista!

Kride, kyllä mun mielestä sun pitäis keksiä joku ällöttävän ja karkkisen ihana puoli tästä tällä hetkellä vallitsevasta ilmastakin.
^^Myös minä yllätyin Kriden negatiivissävytteisestä kommentista. Oliko kalsarit jääneet hiertämään vakoseen tai jotain muuta vastaavaa?
Sitä taitaa vaan jo vituttaa, kun edessä päin on paljon arkipyhiä joina ei pääse töihin ;)
"Onpahan parempi syy olla olla töissä ja kokouksissa ja ylitöissä ja etätöissä ja tehdä diplomityötä, kun ulkonakaan ei voi mitään harrastaa."

Ei saatana teidän kanssa :lol2: Kyllähän se itse kutakin ärsyttää juosta loskapaskassa, kun ennemmin juoksisi -10°C säissä. Niin, ja tuo pimeys, kun ei lumet pysy. Hyvin te tosin tunnette, kun mietin, että jos ulos ei nappaa mennä, niin rötvään aikani sohvalla, katselen ensi viikon duunijuttuja järjestykseen ja pistän saunan lämmitykseen, ja olen tyytyväinen tilanteeseeni.

Lupaan kirjoittaa lisää negatiivisia viestejä, kun alkaa joulupyhien toimettomuus ottaa päähän :dance:

Oot jo tottunu luulemaan että viimesen viiden vuoden älyttömät talvet oli normaalia talvikeliä etelässä?

Viime vuonna asuin ulkomailla näihin aikoihin, ja siellä oli ihan samanlaiset säät, ja en oikein viihtynyt sielläkään loskapaskassa. Tulin jouluksi Suomeen, ja totesin, ettei se -20°C napannut, joten lähdin uudeks vuodeksi Barcelonaan. Barcelonan +20°C oli näistä vaihtoehdoista paras, -20°C toiseksi paras.

Jotenkin noi pikkujoulut kuulostaa aina juttujen perusteella siltä, että jokaikisessä työpaikan pikkujouluissa tulee jossain vaiheessa sanaharkkaa ja tunnelma kiristyy? :D

Minä aattelin pitkästä aikaa käydä kokeilemassa mavea. Sen päälle vaikka vähän käsien pumppaamista. Illaksi syömään, saunomaan ja paljuilemaan.

Back
Ylös Bottom