Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menny ne lumiennusteet ihan reisille:jahas:

Mutta viikonloppua!
1456068_475562162565127_317424724_n.webp

Kaverit läks viikonlopuks mökille viettään pikkujouluja. Mua eivät halunneet mukaan. Juon kupin kahvia, ehkäpä octanet. Käsiä pitäs lähteä treenaamaan. Varmaan vitutukseen myös säkkiä tulee hakattua. Jotain raskasta musiikkia vois laittaa taustalle. :rock:

Eos. En pidä rommista enkä juuri ginistäkään. Ostan vaan koska halvalla saan. Ehkäpä sitten toi rommi.
No se hyvä puoli molemmissa alkoholeissa on, että ovat suhteellisen monikäyttöisiä. Jos tota rommia ei tykkää pelkiltään juoda, niin se toimii glögin seassa tai totina varsin hyvin ja sitä voi toki jatkaa monella muullakin tavalla. Ginikin menee hyvin tonicin lisäksi vaikka karpalomehulla tai jos haluaa kikkailla, niin vaikka vanhana kunnon Tom Collinsina. Ei muuta kuin kirsikoita ostamaan.

Euron hintaan tuo Matusalem rommi on hyvä valinta joka tapauksessa. Ehkä monkeyn ostan jos saan asiat sutvittua. Tiedän jo etukäteen "pettyväni" rommiin, koska en pidä siitä, vaikka kyseessä onkin arvostettu rommi - mutta toisaalta hinta on niin halpa että en voi pettyä. Onpahan maistettu jos ei muuta. Glögiä vaikka teen sitten.

Suomalaista tervettä pimperoa? No eihän siinä. Tiedän itse(kin) yhden kivan ukrainalaisen muijan, vaihtari. Tosin siitä onko hänen vittunsa terve vai ei en tiedä.

Vaihtari? Vaihdatko telikärryyn? Mulla seisoo yks tarpeettomana tuossa pihalla. Mikää muu ei sitten seisokaan. Ei pihalla eikä sisätiloissa.

Back
Ylös Bottom