Erikoinen mielipideTuksu 8/10
Maku 9/10
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erikoinen mielipideTuksu 8/10
Maku 9/10
.
Mä lähden tästä kohta kyykkäämään. Sen jälkeen en juo.
Miksi haluat nähdä sairaita vittuja? Mä tykkään enemmän terveistä. (ja suomalaisista)Minä haluaisin olla gynegologi. Ukrainassa.
No se hyvä puoli molemmissa alkoholeissa on, että ovat suhteellisen monikäyttöisiä. Jos tota rommia ei tykkää pelkiltään juoda, niin se toimii glögin seassa tai totina varsin hyvin ja sitä voi toki jatkaa monella muullakin tavalla. Ginikin menee hyvin tonicin lisäksi vaikka karpalomehulla tai jos haluaa kikkailla, niin vaikka vanhana kunnon Tom Collinsina. Ei muuta kuin kirsikoita ostamaan.Eos. En pidä rommista enkä juuri ginistäkään. Ostan vaan koska halvalla saan. Ehkäpä sitten toi rommi.
Suomalaista tervettä pimperoa? No eihän siinä. Tiedän itse(kin) yhden kivan ukrainalaisen muijan, vaihtari. Tosin siitä onko hänen vittunsa terve vai ei en tiedä.En minä muista
Suomalaista tervettä pimperoa? No eihän siinä. Tiedän itse(kin) yhden kivan ukrainalaisen muijan, vaihtari. Tosin siitä onko hänen vittunsa terve vai ei en tiedä.