Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu, olen pikkuhiljaa tajuamassa, että dream theaterin metropolis pt2: scenes from a memory on maailman toiseksi paras levy. Heti wish you were heren jälkeen.
Mielenkiintoista. Henkilökohtaisesti tuo levy oli kohtalainen shokki, koska jopa Falling Into Infinity kuulosti ihan kohtuulliselta tohon verrattuna... Tuohon asti ilmestyneistä siis.

Koin eiliessä treenissä voimauttavan ahaa-elämyksen ylätaljaa tehdessä, ja nyt on selkä kipeenä ihan uusista paikoista. Hienoa huomata, että on tehnyt jotain päin helvettiä yli kaks vuotta :D

Ensi yöksi töihin. Onneksi sain nukuttua hyvin ja pitkään viime yönä. Olen huomisaamuna kotona kahdeksan aikaan, noin neljän tunnin unet ja yksille synttäreille :) pirteänä ftw

^ No sitten tota rommia. Se voi olla ihan hyvääkin. Osta vaikka Hendrick'siä jos haluat hifistellä ginillä. Tai Tanquerayta, olikohan se joku no. 10 -versio tjsp...

Mä lähden tästä kohta kyykkäämään. Sen jälkeen en juo.

Hauskaa viikonloppua. Muille myös. Vaahtiksellekki.

1288474391516.webp

^ No sitten tota rommia. Se voi olla ihan hyvääkin. Osta vaikka Hendrick'siä jos haluat hifistellä ginillä. Tai Tanquerayta, olikohan se joku no. 10 -versio tjsp...
Toi rommi:
"Tuoksu 8/10
Maku 9/10

Alkon valikoimissa on suht hyvin tätä rommia ja vielä kohtuu hintaankin. Hintaa Matusalemille on noin 50€ eikä se ole paha hinta todella laadukkaasta juomasta!"

Toisaalta Monkey 47: "I desperately need to get my hands on more, but at a production of only 2,500 bottles per year, it is hard to find and the price reflects this; at about £38 for 500ml, Monkey 47 gin is probably the most expensive in-production gin I have tried. Is it worth the price? Yes, but as a treat."

Eos. En pidä rommista enkä juuri ginistäkään. Ostan vaan koska halvalla saan. Ehkäpä sitten toi rommi.

Back
Ylös Bottom