Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^hyvä yritys, ei onnistunut

sain bodypumpista naminami-energiaa :vesahymiö:

Bodypump ei ole yhtään hyvä asia ainakaan olkapäille.

Onko sulla jotain kokemusta aiheesta? Täytyy sanoa että eilen kyllä olkapää vihoitteli siinä noin kahdennen sadan toiston kohdalla..

Joo, mutta lopetin sen liian vaarallisena. En pystynyt enää uimaan niillä olkapäillä. (enkä tällä kertaa edes pilaile)

Kiva oli ajaa kouluun 70km suuntaansa ja siellä piti purkaa anturamuotti. Kesti tunnin, koulumatka 50min suuntansa. Perkele!

Kiva tulla kouluun 15min tenttiin, joka ilmoitettiin tiistai-iltana. Vielä ohjelmointitentti, jonka jälkeen on kouluhistorian huonoin opintojakso/kurssi ohi. Voisin avautua enemmänkin, mutta tyydyn vain toteamaan, että näin huonoon organisointiin ei taida törmätä edes töissä.

Tänää ois ollu kahen tunnin koulupäivä, päätin lintsata myöhemmin yks luokkalainen pistäny viestiä että ei oo tunteja kävin kattoo wilmasta ni tunnit oli peruttu :D en siis lintsannut enkä mennyt turhaan kouluun win win

E: olin vielä aamulla viiden aikoihi lähössa kouluun-.

Trumppa-aivopesu ei meinaa toimia, minä ensi kesänä:

2009-Yamaha-MT-01j-small.webp

Ootko ajanu? Mä oon. Trumppa hakkaa 10 000 - 10. Jos mt pitää saada niin suosittelen nollakolmosta. Se oli näppärä peli, mitä ny vähä tuhnu.

O. 660 kuutiota, yhtellä männällä. Mutta ajohauskuus verrattuna nollaykköseen on moninkertainen. Se on niin samperin jäykkä jöpökkä se isolohko. Kankee taitella mutkiin.

Silti kirkasta kärkisijaa kaikista ajamistani härpäkkeistä pitää speed triple. Käy kokeilemas ja ihmettele sitä moottoria, se on melkonen.

Taas teillä on jutut eksyneet ihan hakoteille. Mun hyvin alkanut päivä uhkaa mennä pilalle, koska miksi joka jumalan kokoonpanolla pitää generoida jotain pikkujouluja???

Ei joulussa ole mitään vikaa, mutta pikkujoulut pitäisi kieltää.

O. 660 kuutiota, yhtellä männällä. Mutta ajohauskuus verrattuna nollaykköseen on moninkertainen. Se on niin samperin jäykkä jöpökkä se isolohko. Kankee taitella mutkiin.

Silti kirkasta kärkisijaa kaikista ajamistani härpäkkeistä pitää speed triple. Käy kokeilemas ja ihmettele sitä moottoria, se on melkonen.

Onko se nyt niin että mun täytyy kärvistellä kevääseen asti ja ostaa sitten vasta pyörä kun pääsee koeajolle.. Hirveetä kidutusta. Mä oon sitä paitsi itekin niin kankee niin kankee mopo sopii hyvin kuvaan.

Taas teillä on jutut eksyneet ihan hakoteille. Mun hyvin alkanut päivä uhkaa mennä pilalle, koska miksi joka jumalan kokoonpanolla pitää generoida jotain pikkujouluja???

Olisko siksi että pikkujoulut on hyvä tekosyy pettää? Saa harrastaa kiihkeän kännipanon työkaverin kanssa.

No nyt mä sitten soitin yhdestä myytävästä Triplestä, lauantaina pitää mennä tsiikaamaan..

Back
Ylös Bottom