Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama, iski kyllä hiiilihydraatin nälkä kun näki tuon sörsselin.

- - - Updated - - -

Lasketko yleensä sen Hammerheadin tuohon soppaan ennen vai jälkeen kypsennyksen? Tuli mieleen surullinen tarina tosielämästä, kehno aviomies tiskasi haulikolla kun oli saanut riittävän monta kertaa kuulla saamattomuudestaan.

Lasketko yleensä sen Hammerheadin tuohon soppaan ennen vai jälkeen kypsennyksen? Tuli mieleen surullinen tarina tosielämästä, kehno aviomies tiskasi haulikolla kun oli saanut riittävän monta kertaa kuulla saamattomuudestaan.

Ennen. Se tulee siinä vaiheessa kun liha vielä juoksee.

Todellisuudessa mulla ei ole mitään tietoa millä luodilla tuo on kaadettu, kun en itse (ainakaan toistaiseksi) hirviä metsästä.

No helvata tuli mieleen toinenkin huono juttu tosielämästä.. entisellä työmaalla kävi paljon erilaisia asiakkaita ja yksi vanha mummeli valitti muiden juttujen seassa sitä kun kissa on kipeä.. sillä ei maha toiminut. Työkaveri ehdotti lääkkeeksi "vihtavuorelaista", mummu oli hyvillään ja tuumasi että pitääkin etsiä tuota rohtoa..

Melko synkkää.

Ja RMK:n belt drive harmittaa myös Valtakunnanjohtajaa:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Löytyyköhän mistään televisiota viidellä HDMI-liitännällä niin saisi Xbox 360:n, PS3:n, television ja sitten aikanaan Xbox Onen ja PS4:n HDMI-liitäntään kiinni.

Telkkarista en tiedä, mutta osta vahvistin, jossa on HDMI-kytkin. Pystyt laittamaan äänentoiston samalla kuntoon.

Mulla on halpis vahvari, josta menee tietokone, ps3, läppäri ja digiboksi tykille ja vaihtamalla vahvarista lähdettä vaihtuu kuva ja äänet kerta laakista.

Hiton ranskalaiset, jättää kaiken aina viime tippaan. Hyvä alkaa viideltä aamulla kirjoittelemaan executive summarya kun yhdet ei voi paria päivää olla bilettämättä ja raportin vääntäminen venyy.

Back
Ylös Bottom