Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kävin eilen uimassa. Mummojen syksyn muotituoksu on selvästi omenan ja vanhan huopatossun ihastuttava sekoitus, eikä sitä todellakaan vaivauduta pesemään pois ennen altaaseen menoa.

Epähygieeniset kantturat.

Pieni muiden ihmisten epähygienia, ja mm. kusi ja paska altaassa, lisää vain vastustuskykyä. Vaikka kyllä se välillä mielessä käy ku meneehän sitä vettä aina suuhun ku sielä suu auki kauhoo kiukulla menemään.

Kinkku tai kalkkuna on vain eräänlainen sinappilavetti, sen päällä saa siirrettyä suuren määrän sinappia kitapurjeeseen suhteellisen siististi. Ei haittaa vaikka maistuu muoville.
Jään kaipaamaan raporttia kalkkunan paistosta.

Hitto soikoon. Ollut nyt koko alkuviikon elohiiri vasemmassa silmässä. Tuntee itsensä vähän wamuliksi, kun toinen silmä nykii säännöllisesti. Toisaalta voi olla, että olen vain alkanut tunnustaa itselleni tosiasioita, eikä tuntemuksella ole mitään tekemistä silmän toimintahäiriön kanssa.

Pieni muiden ihmisten epähygienia, ja mm. kusi ja paska altaassa, lisää vain vastustuskykyä. Vaikka kyllä se välillä mielessä käy ku meneehän sitä vettä aina suuhun ku sielä suu auki kauhoo kiukulla menemään.

Mun mielestä tässä olis uimahalleille pieni lisätienestin paikka: lisämaksusta sais kusta altaaseen ihan luvan kanssa. Ei tarviis suhuttaa ovelannäkösenä siellä altaan nurkassa vaan vois päästää vaikka siitä hyppykorokkeelta ihan reteesti. Olisin helpostikin valmis maksamaan vaikka kympin tuosta ilosta.

Meilläkin löytyy lajissa aina niitä syitä miksi osumat ei oo kohdallaan, millon on paukussa vika, milloin osui vesipisara luotiin... ;)

Joo elä luovuta, ehkä se vielä ennen eläkeikää?

Niin, tuskin minussa! Ja toivon niin, koska kiirehän tässä tulee.

Täältä taitaa puuttua 'Paistoin kalkkunan' -ketju, viime vuonna laitoin raportin 'Paistoin kinkun'-ketjuun. Se sai kyllä harvinaisen vähän arvostusta ollakseen niinkin hyvä yritys.

^^^Mullaki nyki tuos kolme viikkoo joka päivä. Sitte se lakkas.

Mä en kuulkaas käytä sinappia lainkaan! En edes hernekeittoon. Makkaraan laitan, mutta sitä ei lasketa ku en syö ku kaks kertaa kesäs käristeen.

Mun mielestä tässä olis uimahalleille pieni lisätienestin paikka: lisämaksusta sais kusta altaaseen ihan luvan kanssa. Ei tarviis suhuttaa ovelannäkösenä siellä altaan nurkassa vaan vois päästää vaikka siitä hyppykorokkeelta ihan reteesti. Olisin helpostikin valmis maksamaan vaikka kympin tuosta ilosta.

Olisko tuo semmonen "kuse seisaaltaan veneestä valvotuissa olosuhteissa-simulaatio"?

Tarkemmin ajatellen, antaa olla sen uimisen.

Punttisali on paljo saastasempi paikka jos basillisisiliskoja ny rupesit kammoksumaan.

Mutta en mä sentään laita niitä painoja suuhun.

Noin. Uimaan vaan siitä.

Tunneko itsesi silloin vastustamattoman seksikkääksi?

Back
Ylös Bottom