Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta kotia kohti :haart:

Eilen yks luokkalainen näki ku selailin pakkista ja kysy mikä toi sivu on millä oot.
minä: Emmää tiiä tämmönen vaan löysin googlen kautta :D

En oo koskaan kehdannut sanoo kellekään että pyörin jossain foorumilla, eikä vissiin kannata kaikki tutut tietää muuten kohta kaikesta mistä höpisen :D

Hoh, olin kirjottanu yhteen koulujuttuun että "työoloja parannettiin SS:n periaatteiden mukaisesti"..

Olin tarkoittanu tietysti 5S:ää mutta kun tarkemmin miettii niin en tiiä oisko SS ollu yhtään vähemmän tehokas tapa...

Hoh, olin kirjottanu yhteen koulujuttuun että "työoloja parannettiin SS:n periaatteiden mukaisesti"..

Olin tarkoittanu tietysti 5S:ää mutta kun tarkemmin miettii niin en tiiä oisko SS ollu yhtään vähemmän tehokas tapa...
Olet osaltasi toteuttanut toimintaa Führeria kohti, joten povaan sinun urallesi noususuhdannetta.

Pikkujoulut,pikkujoulut,pikkujoulut. olut,olut,olut. vaahtis,vaahtis,vaahtis

Pikkujoulut,pikkujoulut,pikkujoulut. olut,olut,olut. vaahtis,vaahtis,vaahtis

Hmm, no tämä ei nyt varsinaisesti parantanut jutun tasoa:lol2: Keskustellaanko siitä, kannattaisiko mun mennä tänään kahvakuulaan vai ei? Vai olisko jotain parempia aiheita?

Mene uimaan.

Mä oon huno juttukaveri, ku ei mulla tuu juttua, ku ei oo asiaa.

- - - Updated - - -

Sitäpaitsi, kahvitunti! ->

Mene uimaan.

Mä oon huno juttukaveri, ku ei mulla tuu juttua, ku ei oo asiaa.

- - - Updated - - -

Sitäpaitsi, kahvitunti! ->

Hmm, idea ei ole täysin huono.

Mä voisin kanssa pitää kaikki menneiden vuosien pitämättömät kahvitauot, ja tulla joskus juhannuksena takaisin.

e. Keksin asiattoman aiheen, nimittäin nyt en enää voi perääntyä suunnitelmastani paistaa jouluna kalkkuna, koska ostin sen eilen. Kaduin kyllä jo välittömästi kun runnoin sen tipunraadon pakastimeen. Toivon kylläkin, että menisi vähän paremmin putkeen kuin viime joulun kinkunpaisto (17.5 h).

e. Keksin asiattoman aiheen, nimittäin nyt en enää voi perääntyä suunnitelmastani paistaa jouluna kalkkuna, koska ostin sen eilen. Kaduin kyllä jo välittömästi kun runnoin sen tipunraadon pakastimeen. Toivon kylläkin, että menisi vähän paremmin putkeen kuin viime joulun kinkunpaisto (17.5 h).

En edelleenkään tajua miten helvetissä sä onnistuit tossa kinkunpaistossa noin totaalisesti. Jopa minä olen onnistunut siinä heti ekasta kerrasta lähtien.

En edelleenkään tajua miten helvetissä sä onnistuit tossa kinkunpaistossa noin totaalisesti. Jopa minä olen onnistunut siinä heti ekasta kerrasta lähtien.

En minäkään, siksi jätänkin sen lahjakkaammille. Ehkä ongelma oli siinä, että yritin yhdistää edesmenneen isäni tavan laittaa kinkku ruiskuoreen ja internetin huonot kinkunpaisto-ohjeet, ja nämä eivät kohdanneet. Ilmeisestikään sama ei päde, jos kinkussa on kuori.

En minäkään, siksi jätänkin sen lahjakkaammille. Ehkä ongelma oli siinä, että yritin yhdistää edesmenneen isäni tavan laittaa kinkku ruiskuoreen ja internetin huonot kinkunpaisto-ohjeet, ja nämä eivät kohdanneet. Ilmeisestikään sama ei päde, jos kinkussa on kuori.

Ei sillä kuorella kyllä mun mielestä ole helvetinkään merkitystä. Hyvä että päätit tänä vuonna ottaa kalkkunan, johon pitääki sit tunkee ne täytökset perseeseen jne... ;) Jospa luovuttaisit paistamisen sille ukolles!

En tiedä oliko se amerikkalaistyylinen, perkeleen jäinen se oli ainakin ja isompi kuin voisi olettaa. Toivottavasti se mahtuu uuniin. En tiedä Kaira olisko ollut sitten paistomittari rikki?! Se oli kyllä ihan uusi.

Eikö hermeettisesti pakatut siivut maistu aivan muovilta? Ainakin kalkkunansiivut maistui, en kokeile enää.

e. niin ja en tietenkään luovuta!!! Voihan se olla että tänä vuonna onnistun!

En tiedä Kaira olisko ollut sitten paistomittari rikki?! Se oli kyllä ihan uusi.

e. niin ja en tietenkään luovuta!!! Voihan se olla että tänä vuonna onnistun!

Meilläkin löytyy lajissa aina niitä syitä miksi osumat ei oo kohdallaan, millon on paukussa vika, milloin osui vesipisara luotiin... ;)

Joo elä luovuta, ehkä se vielä ennen eläkeikää?

Back
Ylös Bottom