Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pääse. Junallakaan ei voi ajaa. Sen saa kyllä pysäytettyä, kunhan iskee keulaan noin 20 sticky bombia.Ajattelin omistaa tämän päivän GTA V:lle.
Toivottavasti siinä pääsee salille nostaa rautaa kuten San Andreaksessa.

Olet osaltasi toteuttanut toimintaa Führeria kohti, joten povaan sinun urallesi noususuhdannetta.Hoh, olin kirjottanu yhteen koulujuttuun että "työoloja parannettiin SS:n periaatteiden mukaisesti"..
Olin tarkoittanu tietysti 5S:ää mutta kun tarkemmin miettii niin en tiiä oisko SS ollu yhtään vähemmän tehokas tapa...
Pikkujoulut,pikkujoulut,pikkujoulut. olut,olut,olut. vaahtis,vaahtis,vaahtis
Mene uimaan.
Mä oon huno juttukaveri, ku ei mulla tuu juttua, ku ei oo asiaa.
- - - Updated - - -
Sitäpaitsi, kahvitunti! ->
e. Keksin asiattoman aiheen, nimittäin nyt en enää voi perääntyä suunnitelmastani paistaa jouluna kalkkuna, koska ostin sen eilen. Kaduin kyllä jo välittömästi kun runnoin sen tipunraadon pakastimeen. Toivon kylläkin, että menisi vähän paremmin putkeen kuin viime joulun kinkunpaisto (17.5 h).
Mene uimaan.
En edelleenkään tajua miten helvetissä sä onnistuit tossa kinkunpaistossa noin totaalisesti. Jopa minä olen onnistunut siinä heti ekasta kerrasta lähtien.
En minäkään, siksi jätänkin sen lahjakkaammille. Ehkä ongelma oli siinä, että yritin yhdistää edesmenneen isäni tavan laittaa kinkku ruiskuoreen ja internetin huonot kinkunpaisto-ohjeet, ja nämä eivät kohdanneet. Ilmeisestikään sama ei päde, jos kinkussa on kuori.
En tiedä Kaira olisko ollut sitten paistomittari rikki?! Se oli kyllä ihan uusi.
e. niin ja en tietenkään luovuta!!! Voihan se olla että tänä vuonna onnistun!