Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin äsken hierojalla, mukava tunne kun saa keuhkot täyteen ilmaa.
Kävin äsken hierojalla, mukava tunne kun saa keuhkot täyteen ilmaa.
Mikäs hieroja se tommonen on? Thai?
Kuinkas vaahtiksen pikkujoulukausi hurisee?
Mulla on semmonen kovanäppinen ja - ääninen hieroja. Lihat meinaa irrota luista mutta hyvää tekee kun sen kestää.
Maiharit pitäis ostaa, mutta ei perkele ollut Varustelekassa kokoa JUST siitä sisäkarvoitetusta talvimallista, jonka olisin halunnut. Perkeleen perkeleen helevetin perse. Onko karvattomat maiharit mitenkä kylmät? Tapana on käyttää villasukkaa talvikengissä, koska varpaat on aika herkät. Teräskärkeä ei vissiin kannata ottaa. Kauanko tommosten kymppireikästen sitomiseen aamuisin menee? Haluaisin vetoketjullisetkin, mutta ne oli ne karvaset, väärän kokoset siellä Varustelekassa ne. Helevetti. Minä inhuan kenkien ostamista.
Maiharit pitäis ostaa, mutta ei perkele ollut Varustelekassa kokoa JUST siitä sisäkarvoitetusta talvimallista, jonka olisin halunnut. Perkeleen perkeleen helevetin perse. Onko karvattomat maiharit mitenkä kylmät? Tapana on käyttää villasukkaa talvikengissä, koska varpaat on aika herkät. Teräskärkeä ei vissiin kannata ottaa. Kauanko tommosten kymppireikästen sitomiseen aamuisin menee? Haluaisin vetoketjullisetkin, mutta ne oli ne karvaset, väärän kokoset siellä Varustelekassa ne. Helevetti. Minä inhuan kenkien ostamista.
Hyvin tarkenee villasukalla ja ilmankin. Suosittelen kalvollista kenkää niin pysyy sukat kuivana myös loskasäällä. Jos saa mainostaa niin Dry Lockit.
^ Mitä, eikö muka ole tarpeeksi sirot? Kyllä silloin kun minä kävin armeijassa niin M05 -muotti kelpasi naisillekin!