Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihana höpönassuvesa. Vesa on säilyttänyt jollain konstilla tuommoisen lapsen katseen.

Triple 2 - Kanada 1

- - - Updated - - -

Kävin äsken hierojalla, mukava tunne kun saa keuhkot täyteen ilmaa.

Mun mielestä enemmänkin pedon katse, vähän kuin Hannibal.

Kävin äsken hierojalla, mukava tunne kun saa keuhkot täyteen ilmaa.

Minunkin pitäisi käydä torstaina murjottavana. Eihän edellisestä olekaan kuin niin monta vuotta etten edes muista, oikea lihashuollon mestari kun olen. Saas nähdä, mitä käsittely tälle jumikropalle tekee.

vaahtis vihaa edelleen pikkujouluja:jahas: Harmi ettei ihan kaikkiin käy esteeksi joku urheilu:(

Mutta eikös olekkin iloinen asia että juuri minä en ole haastanu sua enkä ketään muutakaan pikkujouluihin. Olin niissä yksin.

Mikäs hieroja se tommonen on? Thai?

Kuinkas vaahtiksen pikkujoulukausi hurisee?

Ei se tarvii kun sopivasti jumia (voimaa) niin hengitys käy jotenkin pinnalliseksi. Hieroja väitti että selän nikamista kuului samanlaista ääntä kuin pärekorista.

Saakos niissä Thai paikoissa hierontaakin?

- - - Updated - - -

Mä valehtelin viime viikolla että ei oo yksiäkään pikkujouluja.. onhan mulla ens viikonloppuna yhdet. Hirveetä.

Eikö hieronnasta saa? En tiiä, ku en ole koskaan käyny. Kotimaisella enkä ulkomaalaisella. Enkä aivan äkkiä mene! Oon kuullu juttua, että se sattuu. Ja minä ja kipu emme ole kavereita.

Minä kohta heitän tietokoneen seinään jos ei tuo vitun paska DICE(Ea:n huora) ala pikkuhiljaa sanoista tekoihin! Vittu ei voi olla mahdollista enää, että peli on paskaraakile vaikka on jumalauta ollut jo puoltoista kuukautta kauppojen hyllyllä. Jos ois salipäivä niin jumalauta että tällä raivolla se rauta liikkuis.

Kahvia, nuuskaa ja leffaa, eikai muu auta.

Maiharit pitäis ostaa, mutta ei perkele ollut Varustelekassa kokoa JUST siitä sisäkarvoitetusta talvimallista, jonka olisin halunnut. Perkeleen perkeleen helevetin perse. Onko karvattomat maiharit mitenkä kylmät? Tapana on käyttää villasukkaa talvikengissä, koska varpaat on aika herkät. Teräskärkeä ei vissiin kannata ottaa. Kauanko tommosten kymppireikästen sitomiseen aamuisin menee? Haluaisin vetoketjullisetkin, mutta ne oli ne karvaset, väärän kokoset siellä Varustelekassa ne. Helevetti. Minä inhuan kenkien ostamista.

Maiharit pitäis ostaa, mutta ei perkele ollut Varustelekassa kokoa JUST siitä sisäkarvoitetusta talvimallista, jonka olisin halunnut. Perkeleen perkeleen helevetin perse. Onko karvattomat maiharit mitenkä kylmät? Tapana on käyttää villasukkaa talvikengissä, koska varpaat on aika herkät. Teräskärkeä ei vissiin kannata ottaa. Kauanko tommosten kymppireikästen sitomiseen aamuisin menee? Haluaisin vetoketjullisetkin, mutta ne oli ne karvaset, väärän kokoset siellä Varustelekassa ne. Helevetti. Minä inhuan kenkien ostamista.

Puoli vuotta maihareissa mentiin kesät talvet. Ei ollu mitään karvoja. Aamulla meni puoli minuuttia saada maiharit jalkaan ja housut särmäksi. Rautakäret oli ja talvella toki villasukat jalassa.

Tunnelikoukut on nopeet ja rautakärkiä en suosittele talvikenkiin.

Kävin äsken töistä tullessa rautakaupassa, het kärkeen myyjä toivotti mulle "Huomenta" ja meni sitten jotenkin jumiin kun huomasi että ei taida olla ihan aamu...

Hyvin tarkenee villasukalla ja ilmankin. Suosittelen kalvollista kenkää niin pysyy sukat kuivana myös loskasäällä. Jos saa mainostaa niin Dry Lockit.

^ Mitä, eikö muka ole tarpeeksi sirot? Kyllä silloin kun minä kävin armeijassa niin M05 -muotti kelpasi naisillekin!

Nyt ei olla armeijassa. Enkä minäkään intissä olisi asiasta marissut, siellä se nyt on ihan se ja sama missä kamoissa kulkee. Nyt ois kuitenkin tarkoitus kehdata kulkee ihmisten ilmoilla noi jalassa.

Back
Ylös Bottom