Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Semmosta pihviroteiinijuomaa vai mitä liekään :D
IWannaDoThat..webp

Töitä vaan pukkaa koko ajan. Hyvähän se, tarkottaa vissiin että jotain on tullu tehtyä oikein. Ihan jees, ettei ole edes hakenut viransijaisuutta ja kotiin soitellaan, että tulisitko. Tuunhan minä.

Kyselin jo toisessa aiheessa mutta mulla on tollanen vanha, varmaan suht erikoinen CJOB baseball-tyyppine takki jossa nahkahihat. Onko tuo mulle vain liian pieni vai pitääkö sen ollakin vain vyötäröön asti?

Kyselin jo toisessa aiheessa mutta mulla on tollanen vanha, varmaan suht erikoinen CJOB baseball-tyyppine takki jossa nahkahihat. Onko tuo mulle vain liian pieni vai pitääkö sen ollakin vain vyötäröön asti?

Teki mieli vitsailla BJOB takista mutta jätetään väliin.

Töitä vaan pukkaa koko ajan. Hyvähän se, tarkottaa vissiin että jotain on tullu tehtyä oikein. Ihan jees, ettei ole edes hakenut viransijaisuutta ja kotiin soitellaan, että tulisitko. Tuunhan minä.

Nojoo, joillain ei ole tässä taloustilanteessa töitä, niin pitää olla tyytyväinen. Tänään katselin, että 60-65h työviikko tulossa, mutta sitten totesin, että pitää takoa kun rauta on kuumaa.

Nojoo, joillain ei ole tässä taloustilanteessa töitä, niin pitää olla tyytyväinen. Tänään katselin, että 60-65h työviikko tulossa, mutta sitten totesin, että pitää takoa kun rauta on kuumaa.

Mä olen ainakin niin onnellinen, kun saa mennä töihin. Tosin ihan positiivinen yllätys kyllä oli, ettei jouluaatolle oltukaan laitettu mulle työvuoroa vaikka luulin et ois.

Meillä kans pariviikkoa sitten pomo soitti, että ois tällä 50 viikolla pitkää päivää tarjolla. Kuulemma työmaalla vaan 12h ja matkat päälle, yhteensä 16 tuntia kun tuonne hetken ajelee :D Seuraavas puhelus se muisti sanoa että lauantaikin muuten pitäs olla.. No eihän siinä jos ois ollu vaan tää viikko pitkää päivää, mutta kun on ollu tähänkin asti ja tulevatkin tuntus olevan niin ei vaan jaksa. No tehään se mitä jaksaa ja on pakko tehdä. Jos noista matkoista sais ylityökorvauksen niin vois harkita ja olis tähänkin mennes tullu vähän eri malliin rahaa! No onhan tämäkin suht ok, kun saa matkoista edes jotain ja on töitä mitä tehä :)

Mä olen ainakin niin onnellinen, kun saa mennä töihin. Tosin ihan positiivinen yllätys kyllä oli, ettei jouluaatolle oltukaan laitettu mulle työvuoroa vaikka luulin et ois.

Sehän se ihmisen onni on, jos viihtyy duunissaan, eikä vituta töihin lähtö, kun sen kuitenkin joutuu tekemään niin usein.

Huomenna saattaa tosin ärsyttää herätä klo 05 ja lähteä lentokentälle, mutta nukkuu sitten koneessa. Ja palavereissa.

Back
Ylös Bottom