Tekniikan ala on mukavan suoraviivaista.
Kaippa tuo vähän riippuu. Projektipainotteisilla aloilla on aika hulabaloota, vaikka lopullinen suunta olisikin selvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekniikan ala on mukavan suoraviivaista.

Kyselin jo toisessa aiheessa mutta mulla on tollanen vanha, varmaan suht erikoinen CJOB baseball-tyyppine takki jossa nahkahihat. Onko tuo mulle vain liian pieni vai pitääkö sen ollakin vain vyötäröön asti?
Kyselin jo toisessa aiheessa mutta mulla on tollanen vanha, varmaan suht erikoinen CJOB baseball-tyyppine takki jossa nahkahihat. Onko tuo mulle vain liian pieni vai pitääkö sen ollakin vain vyötäröön asti?
Töitä vaan pukkaa koko ajan. Hyvähän se, tarkottaa vissiin että jotain on tullu tehtyä oikein. Ihan jees, ettei ole edes hakenut viransijaisuutta ja kotiin soitellaan, että tulisitko. Tuunhan minä.
Nojoo, joillain ei ole tässä taloustilanteessa töitä, niin pitää olla tyytyväinen. Tänään katselin, että 60-65h työviikko tulossa, mutta sitten totesin, että pitää takoa kun rauta on kuumaa.
Nojoo, joillain ei ole tässä taloustilanteessa töitä, niin pitää olla tyytyväinen. Tänään katselin, että 60-65h työviikko tulossa, mutta sitten totesin, että pitää takoa kun rauta on kuumaa.

Mä olen ainakin niin onnellinen, kun saa mennä töihin. Tosin ihan positiivinen yllätys kyllä oli, ettei jouluaatolle oltukaan laitettu mulle työvuoroa vaikka luulin et ois.
Hyvää huomenta Suomivähiin käy tän vuoden Kiina-aamut!