Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma. Väsyä vaan onneks ollu. Se oli kyllä koominen tilanne. Se poke seiso sun vieressä ja vaan odotteli :DNyt on pysyny :D
Nauroinki sitä just eilen. Joskus järjestysmiehet ei moiseen puuttunu, mutta ajat on muuttunut. Hyvä reissu oli lauantaina eikä ollu edes krapulaa eilen. Väsytti vaan pirusti.
Ei tuosta huolestua tarttee. En miekään oo koskaan mitään älynnyt, oon vaan laskenut. Tän takia mie tykkään kovasti tekniikan alasta. Voi vetää rauhassa kaiket päivät lonkkaa kotosalla ja jakson lopulla käy laskemassa pari hassua laskua ja hoplaa, oot insinööri.Ei mulla eilen ollut mitään koetta, ei tarvinnut vielä stressata :D Oli nopeasti ohi. Pitäiskö huolestua jos ei tajua lukemaansa lausetta, mutta ymmärtää kuitenkin kieliopin ja pistää merkit oikeille paikoille? Veikkaamalla läpi!
Ei tuosta huolestua tarttee. En miekään oo koskaan mitään älynnyt, oon vaan laskenut. Tän takia mie tykkään kovasti tekniikan alasta. Voi vetää rauhassa kaiket päivät lonkkaa kotosalla ja jakson lopulla käy laskemassa pari hassua laskua ja hoplaa, oot insinööri.
Meinasitko paljonkin käyttää koreaa tulevaisuudessa?Kielten kohdalla olisi kyllä ihan suotavaa tajuta se sanomakin :D
Meinasitko paljonkin käyttää koreaa tulevaisuudessa?
Minä. Joka kerta tulee just sillon ku se parhaalta tuntuuNiiltä ei ole päässy välttymään. Onkohan kukaan mies onnistunu välttämään niitä?
Ei sitä koskaan tiedä, on täällä bisneksen suhteen ainakin potentiaalia. Kasvava talous Kiinan ja Japanin lähellä.
Juon suklaanmakuista pihviä.
Kuka arvaa mistä on kyse?
url poistettu.
Klikatkaa meikälle pelejä!
Kyseinen sivusto on merkitty huijaukseksi ja roskapostin lähteeksi. Blacklistattu myös mahdollisena malwaren jakelijana.
Juon suklaanmakuista pihviä.
Kuka arvaa mistä on kyse?