Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niiltä ei ole päässy välttymään. Onkohan kukaan mies onnistunu välttämään niitä?

Tarun mukaan on yksi mies joka on siinä onnistunut:

nostress3.webp

Nyt on pysyny :D

Nauroinki sitä just eilen. Joskus järjestysmiehet ei moiseen puuttunu, mutta ajat on muuttunut. Hyvä reissu oli lauantaina eikä ollu edes krapulaa eilen. Väsytti vaan pirusti.
Sama homma. Väsyä vaan onneks ollu. Se oli kyllä koominen tilanne. Se poke seiso sun vieressä ja vaan odotteli :D

Lentsua pukkaa. Ei sitten muuta kun glögin voimalla kotitoimistolla tooosi tärkeitä asioita. Saatto vähän lurahtaa votkaakin glögiin... Ois kyllä ollu kiva päästä reenailemaankin, koska olis ollu tällä viikolla jo aikaa kunnolliselle reenikierrolle. Tru hcbb kestää tämänkin kuin mies.

Uii.. alkoi tehdä mieli glögiä. Vielä on ensimmäisetkin glögit tänä vuonna juomatta. Ei sitä pelkästään pirukaan juo mutta sopivasti terästettynä mainio juhlajuoma.

Ei mulla eilen ollut mitään koetta, ei tarvinnut vielä stressata :D Oli nopeasti ohi. Pitäiskö huolestua jos ei tajua lukemaansa lausetta, mutta ymmärtää kuitenkin kieliopin ja pistää merkit oikeille paikoille? Veikkaamalla läpi!
Ei tuosta huolestua tarttee. En miekään oo koskaan mitään älynnyt, oon vaan laskenut. Tän takia mie tykkään kovasti tekniikan alasta. Voi vetää rauhassa kaiket päivät lonkkaa kotosalla ja jakson lopulla käy laskemassa pari hassua laskua ja hoplaa, oot insinööri.

Ei tuosta huolestua tarttee. En miekään oo koskaan mitään älynnyt, oon vaan laskenut. Tän takia mie tykkään kovasti tekniikan alasta. Voi vetää rauhassa kaiket päivät lonkkaa kotosalla ja jakson lopulla käy laskemassa pari hassua laskua ja hoplaa, oot insinööri.

Kielten kohdalla olisi kyllä ihan suotavaa tajuta se sanomakin :D

Onnekas paskiainen.

Mus on se vika että en pysty olla ajattelematta myös naisen hyvää. Eli tulen liian aikaisin.

höh

niinaina

Back
Ylös Bottom