Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaan kyllä tolla sosialisuudella on iso merkitys vaik itse luulin olevani erakkoluonne. Toki sopivassa suhteessa eli tuskin kestäisin samankaton alla eläjää.

Vätystää! :zzzz:

Nojoo, oli vähän inside-juttu stockerille suunnattuna. Puhun varmaan tuplat normaalin suomalaismiehen määrästä päivittäin ja vieläkin hieman vaivaannun, jos porukassa kukaan ei sano mitään.

Next up:
sizzling-bacon-cinemagraph.gif

Anteeksi nyt vaan, mutta kaikenlaisia peräkammarinpoikafiiliksiä tulee näistä sun jutuista. Mopot ja aseet saa sun juhannussalkos sojottamaan... someone's pretty fucked up in the head. Ei millään hyvällä.

Äläpäs nyt ole ilkeä, Siikkeri on tainnut juuri läpäistä pällikokeen...

:D

Äläpäs nyt ole ilkeä, Siikkeri on tainnut juuri läpäistä pällikokeen...

:D

Jo männä kesänä.

Kun nyt tulit siihen, niin kahden lauseen analyysi T3 Tacticalista kaliberissa 300winmag?
Ja tiedostan kyllä, että kirjoittelet Remington-lasit päässä...

Lullacry ei uponnut, tulee mieleen joku lepakkokuppila jossa on lattialla niin paljon lasinsirua että joka askeleella narskahtaa.
MÖYKKYNEN ei pettänyt tälläkään kertaa.

Ei teistä ollut tälläkään kertaa mitään apua.

- - - Updated - - -

Jos mulla olis aupair niin voisin tuijottaa sitä kun se tekee kaikki hommat ja tunkea rahaa sen housuihin ja kuunnella tätä mutta kun ei ole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuntit, mikä olisi parasta taustamusiikkia soittaessa NMT-puhelimella venäläiselle stripparille? Meinaan kohta tehdä sen mutta taustamusiikki puuttuu!

Lullacry ei uponnut, tulee mieleen joku lepakkokuppila jossa on lattialla niin paljon lasinsirua että joka askeleella narskahtaa.
MÖYKKYNEN ei pettänyt tälläkään kertaa.

Ei teistä ollut tälläkään kertaa mitään apua.

Mulla ois sulle oikeasti vaikka kuinka paljon hyviä ehdotuksia, mutta mä en kehtaa laittaa niitä.

Nyt laitat niitä tulemaan, ei tää muuten etene.

- - - Updated - - -

Kuntit, mikä olisi parasta taustamusiikkia soittaessa NMT-puhelimella venäläiselle stripparille? Meinaan kohta tehdä sen mutta taustamusiikki puuttuu!

No siihen tuo Tauski on kaunein ja paras mahdollinen.

Tai Uuno Turhapuro elokuvan Soundtrack, mikä tahansa niistä käy.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=azMRIHIyt1Y[/video]

Back
Ylös Bottom