Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä on parasta siivousmusiikkia? Eikä sitten mitään mörköilyä.

Mä kuuntelin Sabatonia joulukalenteripipareita tehdessäni, ja niistä nyt tuli vähän mitä tuli.

- - - Updated - - -

Siellä on suurin osa semmosia biisejä mitä en kehtaa tunnustaa kuuntelevani.

Öö...eikö sulla ole kaikki biisit semmosia?

Mulla on oma spotify-soittolista siivousta varten. :D Siellä on suurin osa semmosia biisejä mitä en kehtaa tunnustaa kuuntelevani.

Lähteekö tällä?

Tässä alkaa olla jo hommaan vaadittavaa draivia. Nythän mun täytyy laittaa tän jälkeen se kaikkien rakastama kettubiisi.
Pari täkyä vielä kiitos.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on oma spotify-soittolista siivousta varten. :D Siellä on suurin osa semmosia biisejä mitä en kehtaa tunnustaa kuuntelevani.

Lähteekö tällä?

deadmau5 - Professional Griefers (featuring Gerard Way)

Perhana, sinä yllätit. Normaalisti sinulta tulee aika huuhaamusiikkia, mutta nyt tuli ihan deadmau5:ia.

Tässä alkaa olla jo hommaan vaadittavaa draivia. Nythän mun täytyy laittaa tän jälkeen se kaikkien rakastama kettubiisi.
Pari täkyä vielä kiitos.

No jos yhen vielä

- - - Updated - - -

Perhana, sinä yllätit. Normaalisti sinulta tulee aika huuhaamusiikkia, mutta nyt tuli ihan deadmau5:ia.

Muahaa, on mulla hetkeni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei juma noita Varustelekan tuoteselostuksia:D

"Jos olet lievästi puliukkohenkinen, saa näistä myös maailman arvokkaimmat ja parhaimmat sormettomat hanskat"

Back
Ylös Bottom