Toivotaan näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi, että skini- ym. vastaavat aatteet nousisivat uudestaan suosioon Suomessa, jottei tämäkin maa näytä muutaman vuoden päästä tältä
Tätä toivomme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivotaan näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi, että skini- ym. vastaavat aatteet nousisivat uudestaan suosioon Suomessa, jottei tämäkin maa näytä muutaman vuoden päästä tältä
Olisit jääny vaan sen pullos kanssa kotiin. Oisitte halaillu ja jutellu mukavia ja sit sen jälkeen painunu ajoissa maate.
No niin! Selitä sitten tuo semmoiselle joka ei käy salilla. Olipas kivaa, laatta lensi.
Kyl mä tietty ymmärrän. Mut se darra on nyt sit vaan kestettävä, vaikka epäreilulta tuntuukin. Jos yhtään lohduttaa, niin kyl mä symppaan. Koita kestää! Kyllä se joskus helpottaa.Ei onnistunut, kapakasta kuului seireenien laulua ja herrasmiesten iloista naurunremakkaa. Mentävä oli.
Kyl mä tietty ymmärrän. Mut se darra on nyt sit vaan kestettävä, vaikka epäreilulta tuntuukin. Jos yhtään lohduttaa, niin kyl mä symppaan. Koita kestää! Kyllä se joskus helpottaa.
Totta.Siitä tietää että on hyvä krabbis kun ensin pelkää kuolevansa ja sitten pelkää ettei kuolekaan. En usko että helpottaa.
Kyllä pitäisi Mertarannan Anteron selostaa linnan juhlia. Noilta jää porukallakin ihan liikaa vieraita esittelemättä.
Kyllä pitäisi Mertarannan Anteron selostaa linnan juhlia. Noilta jää porukallakin ihan liikaa vieraita esittelemättä.