Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivotaan näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi, että skini- ym. vastaavat aatteet nousisivat uudestaan suosioon Suomessa, jottei tämäkin maa näytä muutaman vuoden päästä tältä

Tätä toivomme!
petsku_vaaka2706in_503_vi.jpg

Olipas kiva jalkatreeni, hiki virtasi ja laatta lensi. Mitään en kykene syömään, kun vieläkin oksettaa, sammuin kuin saunalyhty treenien jälkeen...

No niin! Selitä sitten tuo semmoiselle joka ei käy salilla. Olipas kivaa, laatta lensi.

No olihan se nyt ihan perkeleen kivaa, tällasta ei oo ainakaan puoleenvuoteen sattunut :D En mä tiedä, mut vähän sellanen olo, et kuhan tästä tokenen, niin taidan maistaa miltä karpalovodka maistuu- silleen ihan sivistyneesti.

Ei onnistunut, kapakasta kuului seireenien laulua ja herrasmiesten iloista naurunremakkaa. Mentävä oli.
Kyl mä tietty ymmärrän. Mut se darra on nyt sit vaan kestettävä, vaikka epäreilulta tuntuukin. Jos yhtään lohduttaa, niin kyl mä symppaan. Koita kestää! Kyllä se joskus helpottaa.

^^No otapas hömpsyt, itsehän en juo enää ikinä.

- - - Updated - - -

Kyl mä tietty ymmärrän. Mut se darra on nyt sit vaan kestettävä, vaikka epäreilulta tuntuukin. Jos yhtään lohduttaa, niin kyl mä symppaan. Koita kestää! Kyllä se joskus helpottaa.

Siitä tietää että on hyvä krabbis kun ensin pelkää kuolevansa ja sitten pelkää ettei kuolekaan. En usko että helpottaa.

Siis linnanjuhlat! :face: Onneks on olutta ja helvetisti parempaa tekemistä. Jos toivo olisi menetetty ja köysikin olisi tullut jo haettua, niin siinä vaiheessahan tuo ois sama kahtoo jopa linnan juhlia..

Siitä tietää että on hyvä krabbis kun ensin pelkää kuolevansa ja sitten pelkää ettei kuolekaan. En usko että helpottaa.
Totta.
Pakkohan sen joskus on. Sä selviät tästä! Tuen sua parhaani mukaan ja teen kaikkeni.
No en ehkä tee, mutta voin harkita tekeväni. Jos sattuu huvittaan.

Kyllä pitäisi Mertarannan Anteron selostaa linnan juhlia. Noilta jää porukallakin ihan liikaa vieraita esittelemättä.

Toi kättelyosuus on vähän niinkun MM-kisojen alkulohkon ottelu, ei oikein tapahdu mitään ihmeellistä niin Mertaranta vois olla hyvä dramatisoimassa kaikkia pienen pieniä horjahtamisiakin.
Ja sit jatkoilla kun jengi ryystää boolia ja kompuroi pitkiinsä pitäs Mertsin ehdottomasti olla eetterissä.

Mertsi oli muuten Armaksessa pari viikkoa sitten kun oltiin pikkujouluissa siellä :D

edit. Tajusin täs et toi Jennihän on vaan kaks vuotta mua vanhempi :O Sauli on kyllä aika äijä...

Mä katon joka vuosi nuo linnanjuhlat. Tylsin ohjelma mitä on olemassa mutta pakko on pakko. Tulee samanlainen levollinen ja turvallinen olo kuin silloin harvoin jos joku vielä näyttää piirtoheittimellä kalvoja.

Mulla on pizzataikina turpoamassa ja jauheliha ruskistuu. Aijai ajatus pitsasta on melkeinpä parempi kuin itse toimitus. Eräänlainen esileikki siis!

Meillä ei katsota linnanjuhlii, onneks. Mua ei kiinnosta tollanen pinnallinen umpipaska formaatti sen enempää ku "Vain elämää" tms. Mua kiinnostaa enempi pakkiksen persoonat. Miten teillä menee toverit? Ite aloitin reilu viikko sitten työt..tuli oltuu omalla lomalla 1,5 vuotta. JohnyV...joko suolanen sentään maistuu? :)

edit. jaa pizza uunis, hyvä hyvä

Back
Ylös Bottom