Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olo heti aamusta kuin olisi ollut enemmänkin juhlimassa eilen, vaikka vain autolla käväisin työpaikan pikkujouluissa. Valvominen ei kai vain sovi mulle :D
Eiköhän sitä viimeistään salilla sitten heräile :)

Onko kellään hyvä ideoita miten vitussa saan purkkatahran poistettua mun tietokone tuolilta?. oli tippunu mun suusta ja ettisin sitä vähän kännissä ja se olikin tippunu mun tuolille enkä huomannu sitä ja istuin sen päälle:D
Ja siis kangas on tällästä missä on pieniä ``reikiä``

Se olis sitten illalla Viikatteen perinteinen itsenäisyyspäiväkeikka. Tai mulle ei niinkään perinteinen, mutta näkeepähän viimein livenä.

Onko kellään hyvä ideoita miten vitussa saan purkkatahran poistettua mun tietokone tuolilta?. oli tippunu mun suusta ja ettisin sitä vähän kännissä ja se olikin tippunu mun tuolille enkä huomannu sitä ja istuin sen päälle:D
Ja siis kangas on tällästä missä on pieniä ``reikiä``

Vie pakkaseen. Sielä purkka kovettuu ja murenee.

Enpä muista koska olisin viimeeksi nukkunut 11 tunnin yöunet ja vieläpä hyvälaatuiset semmoiset. Kylläpä teki gutaa.

Kairalla suosittelen viiniä. Ei tartte vetää edes päätä täyteen ja oksentaa kylpyammeeseen. Jo pari lasillista tekee maailmasta paljon paremman paikan.

Itelläkin pitkästä aikaa semmonen aamu, että ihan rauhassa sai herätä eikä tarvetta millekää muulle ku kyljen kääntämiselle. Mä en niin kovin perusta punaviinistä, varmaan joku rosé ajaisi saman idean... itselle kyllä yleensä riittää lasinpohjallinen Amarulaa.

Huomenta.

En ole koskaan ymmärtänyt vitutukseen juomista. Seuraavana aamulla vituttaa vaan enemmän kun on krapula ja se vitutus. Eikä humalatilakaan ole miellyttävä silloin.

Siksipä minäkään en vitutukseen juo. Mieli joskus tekisi, mutta ei se viina maistu jos vituttaa. Yleensä sitten menee tuonne nukkumisen puolelle vaan.

Jotain valkoisen tapaista yrittää tulla taivaalta... ihan kiva, onkin aivan liian synkkää täällä. Jos vaikka röhnäis koko päivän sohvannurkassa ja söis.

Nyt on virallisesti käyty Pohjois-Korean puolella :D

Ostin myös sikäläistä viiniä, pitää säästää tuo pullo tuliaiseksi kun tulee takaisin Suomeen.

Mmm-m, sounds good! Monelta voi tulla syömään? :D

Pahoin pelkään ettei paistista jää mittää jälelle ku sitä on mun lisäksi syömässä kaksi miespuolista. :lol2: Mut luppaan kokata sulle joku kerta jottai hyvvää! ;) Huomennahan me mennään rilluttelemmaan! :dance:

tänään perinteinen perjantain jalkatreeni. Ruokana tylsää jauhelihaa+riisiä, mut eilen ei tosiaankaan jaksanu tunkea kauppaan. Vihdoin sataa lunta, kohta pääsee muksujen kans tekee lumienkeleit :haart:

NHL-pelit kyllä kaipaisi oikein kunnon muokkausta. Ei niillä vaan ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Jotenkin niistä pitäisi saada realistisempia. Tosin ihan sama, kun eivät enää PC:lle niitä tee.

Itse pelasin NHL 12. NHL 14 on hemmetin hyvä, siinä on jo fysiikanmallinnus siistin näköistä.

Ainii, hitto, tänään pitää leipasta niitä piparipulliaki! :kuola: Muuten otan illan kyllä rennosti. :D Oli niin hyvät treenit salilla tänään, toivottavasti huomennaki kulkee samanlailla. :)

Ei pitäisi miettiä mitään treenejä vapaapäiville. Vetelä olo aamusta iltaan eikä mitään intoa tehdä muuta kuin olla möllöttää. Tarvii varmaan vaan syödä, vaikka ei tee mieli.

Mutta tässä musiikkia lapsuudestani.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom