Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään Daiinan keittiössä valmistuu itsenäisyyspäivän kunniaksi karjalanpaistia kera puolukkahillo & perunavihannekset.
Onko kellään hyvä ideoita miten vitussa saan purkkatahran poistettua mun tietokone tuolilta?. oli tippunu mun suusta ja ettisin sitä vähän kännissä ja se olikin tippunu mun tuolille enkä huomannu sitä ja istuin sen päälle:D
Ja siis kangas on tällästä missä on pieniä ``reikiä``
Enpä muista koska olisin viimeeksi nukkunut 11 tunnin yöunet ja vieläpä hyvälaatuiset semmoiset. Kylläpä teki gutaa.
Kairalla suosittelen viiniä. Ei tartte vetää edes päätä täyteen ja oksentaa kylpyammeeseen. Jo pari lasillista tekee maailmasta paljon paremman paikan.
Huomenta.
En ole koskaan ymmärtänyt vitutukseen juomista. Seuraavana aamulla vituttaa vaan enemmän kun on krapula ja se vitutus. Eikä humalatilakaan ole miellyttävä silloin.
Vie pakkaseen. Sielä purkka kovettuu ja murenee.
Mmm-m, sounds good! Monelta voi tulla syömään? :D
Tänään en tee mitään!
NHL-pelit kyllä kaipaisi oikein kunnon muokkausta. Ei niillä vaan ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Jotenkin niistä pitäisi saada realistisempia. Tosin ihan sama, kun eivät enää PC:lle niitä tee.