Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä sain juuri 13 päiväsakkoa.
Kiitos! Poliisiautossa soi sentään Loirin tulkitsema Varpunen jouluaamuna.
Kyllä mulle melkein 13h on melkonen suoritus. Varsinkin kun ei edes alkoholilla ollu minkäänlaista osuutta asiaan. Tosin tää oikeasti herääminen on näköjään myös vaikeeta.Aika haastavaa nukkua noin paljon :D
Miten kovaa ajoit?Minä sain juuri 13 päiväsakkoa.
70 kmh 40 rajotuksella, tuli siihen onneks joku 3kmh tekninen alennus
Mulle 4-6h on se normiyön saldo. Parasta toisaalta ois jos sais 6-7h unta, mutta tossa just tein überhienon kaavion ajankäytöstäni ja se 6h on ihan hervottoman kokonen biitti päivästä. Ja mitä se on? Ihan hukkaan heitettyä aikaa! Kaikelle tärkeälle jää sen seurauksena ihan liian vähän tunteja.Reissun päältä palattu vihdoin ja nyt on aika siivota: jatkossa pitää ennen reissuja siivota niin on kivempi palata kotiin :D. Unesta puheenollen13 tuntia menee helposti, mutta mä tosin osallistuinkin joskus johonkin rokotetutkimukseen.. No ei kai minulla sentään narkolepsiaa ole.
Itsensäpaljastelusta noin paljon päiväsakkoja? Oliko joku päiväkoti lähistöllä?
Kortti pois ja auto paaluun, senkin kriminaali!
Mulle 4-6h on se normiyön saldo. Parasta toisaalta ois jos sais 6-7h unta, mutta tossa just tein überhienon kaavion ajankäytöstäni ja se 6h on ihan hervottoman kokonen biitti päivästä. Ja mitä se on? Ihan hukkaan heitettyä aikaa! Kaikelle tärkeälle jää sen seurauksena ihan liian vähän tunteja.

Selittelisin asiaa sen verran että se oli suoraa teollisuusalueen baanaa, saako yhtään armoa?
Haista kukkanen, vaikka hyasintti. Nukkuminen on parasta mihin aikansa voi käyttää!
Vaikka mä nukun 10-12 tuntia vuorikaudesta niin silti kaikkeen humpuukiin jää riittävästi aikaa.
Tein nopeasti oman kaavion ajankäytöstäni, arkipäivisin.
katso liitettä 108966
Mua kiehtoo enemmän vanhainkodit. Peige poplari, taskuihin reiät ja pihakeinun lähelle kytikseen.