Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.
Nukuin yhdessä yössä enemmän kuin mitä nukuin kolmena edellisenä yhteensä. Päivä tosin jo pitkällä, mutta oli se varmasti ihan sen arvosta. :)

Aika haastavaa nukkua noin paljon :D
Kyllä mulle melkein 13h on melkonen suoritus. Varsinkin kun ei edes alkoholilla ollu minkäänlaista osuutta asiaan. Tosin tää oikeasti herääminen on näköjään myös vaikeeta.

Minä sain juuri 13 päiväsakkoa.
Miten kovaa ajoit?
e. Olin hidas.

Reissun päältä palattu vihdoin ja nyt on aika siivota: jatkossa pitää ennen reissuja siivota niin on kivempi palata kotiin :D. Unesta puheenollen13 tuntia menee helposti, mutta mä tosin osallistuinkin joskus johonkin rokotetutkimukseen.. No ei kai minulla sentään narkolepsiaa ole.

Reissun päältä palattu vihdoin ja nyt on aika siivota: jatkossa pitää ennen reissuja siivota niin on kivempi palata kotiin :D. Unesta puheenollen13 tuntia menee helposti, mutta mä tosin osallistuinkin joskus johonkin rokotetutkimukseen.. No ei kai minulla sentään narkolepsiaa ole.
Mulle 4-6h on se normiyön saldo. Parasta toisaalta ois jos sais 6-7h unta, mutta tossa just tein überhienon kaavion ajankäytöstäni ja se 6h on ihan hervottoman kokonen biitti päivästä. Ja mitä se on? Ihan hukkaan heitettyä aikaa! Kaikelle tärkeälle jää sen seurauksena ihan liian vähän tunteja.

Itsensäpaljastelusta noin paljon päiväsakkoja? Oliko joku päiväkoti lähistöllä?

Mua kiehtoo enemmän vanhainkodit. Peige poplari, taskuihin reiät ja pihakeinun lähelle kytikseen.

- - - Updated - - -

Kortti pois ja auto paaluun, senkin kriminaali!

Selittelisin asiaa sen verran että se oli suoraa teollisuusalueen baanaa, saako yhtään armoa?

Mulle 4-6h on se normiyön saldo. Parasta toisaalta ois jos sais 6-7h unta, mutta tossa just tein überhienon kaavion ajankäytöstäni ja se 6h on ihan hervottoman kokonen biitti päivästä. Ja mitä se on? Ihan hukkaan heitettyä aikaa! Kaikelle tärkeälle jää sen seurauksena ihan liian vähän tunteja.

Haista kukkanen, vaikka hyasintti. Nukkuminen on parasta mihin aikansa voi käyttää!

Vaikka mä nukun 10-12 tuntia vuorikaudesta niin silti kaikkeen humpuukiin jää riittävästi aikaa.

Tein nopeasti oman kaavion ajankäytöstäni, arkipäivisin.

nimetön.webp

Back
Ylös Bottom