Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koin taas uuden makuelämyksen, Myproteinin Egg White Powder.
Jäät paljosta paitsi. Se oli elämys, kun vipuvarsivinopenaa tehdessä yhtäkkiä putos istuinosa kolisten maahan kun tukena ollut kakkosnelonen lipsahti pois.^ Oli ihanaa, lisää laitteita mitä en varmaankaan koskaan tule käyttämään
Vieläkö perse on iloinen asia?
Ainahan se on!
Jäät paljosta paitsi. Se oli elämys, kun vipuvarsivinopenaa tehdessä yhtäkkiä putos istuinosa kolisten maahan kun tukena ollut kakkosnelonen lipsahti pois.
E: Treenasitko muuten tänään?
Joo, hyi vittu. Sun pitää treenata tempausta niin saat tasapainoa ja samalla niitä jalattomia kiinalaisia alkaa hävettään kun sulla on väkevämmät reidet.Kyllä, kehitän vielä ittelleni jonkun ällöttävän tasapainon kun teen enimmäkseen vapailla painoilla.
Kävin joo joskus kympin maissa treenaamassa.
Se oli elämys, kun vipuvarsivinopenaa tehdessä yhtäkkiä putos istuinosa kolisten maahan kun tukena ollut kakkosnelonen lipsahti pois.
Joo. Tänään sille koitti exodus ja se pakattiin kuorma-autoon. Hyvä liikerata siinä oli, ainakin mulle. Vittu kun veivät sen heilurihackin pois, sitäkin jään kaipaamaan.Tästä viestistä tuli flashback . En oo ko.gymillä käynyt muutamaan vuoteen, mutta näköjään tuo penkki ominaisuuksineen on jäänyt mieleen :D
Kyllä kai tuokin toimii. Mulla on aneeminen joulunalusaika, ei taida olla yksiäkään pikkujouluja kalenterissa. Pidän yksin omat pikkujoulut joissa juon ensin liikaa ja sitten yritän tunkea kättä housuihini ja toisella kädellä estää. Aivan jännittää itseäkin että kuinka käy!
Joo, hyi vittu. Sun pitää treenata tempausta niin saat tasapainoa ja samalla niitä jalattomia kiinalaisia alkaa hävettään kun sulla on väkevämmät reidet.
Olit silloin melkein samoja ikiä kuin minä nyt.Minulla oli vuonna 2009 sama avatar kuin Wilhelmillä on nyt.
Olit silloin melkein samoja ikiä kuin minä nyt.