Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahtaako ärrät olla auki perjantaina? Tulee melko kiirus jos kaljaostoksille pitäs keretä huomenna.

E: Piruku ottaaa päähän, kun joutaa menee kouluun huomenna pyörittää pariks-kolmeks tunniks kahvioo. :face: normisti ois ollu vapaa-päivä mut ei sit.

^ Oli ihanaa, lisää laitteita mitä en varmaankaan koskaan tule käyttämään

Jäät paljosta paitsi. Se oli elämys, kun vipuvarsivinopenaa tehdessä yhtäkkiä putos istuinosa kolisten maahan kun tukena ollut kakkosnelonen lipsahti pois.

E: Treenasitko muuten tänään?

Kyllä, kehitän vielä ittelleni jonkun ällöttävän tasapainon kun teen enimmäkseen vapailla painoilla.

Kävin joo joskus kympin maissa treenaamassa.

Tasapaino on täysin irrelevantti asia. Voima vailla suuntaa ja tarkoitusta, se se on jotakin! Itseasiassa noilla sanoilla kuvailisin itseäni sängyssä.

Kyllä, kehitän vielä ittelleni jonkun ällöttävän tasapainon kun teen enimmäkseen vapailla painoilla.

Kävin joo joskus kympin maissa treenaamassa.
Joo, hyi vittu. Sun pitää treenata tempausta niin saat tasapainoa ja samalla niitä jalattomia kiinalaisia alkaa hävettään kun sulla on väkevämmät reidet.

Tästä viestistä tuli flashback . En oo ko.gymillä käynyt muutamaan vuoteen, mutta näköjään tuo penkki ominaisuuksineen on jäänyt mieleen :D
Joo. Tänään sille koitti exodus ja se pakattiin kuorma-autoon. Hyvä liikerata siinä oli, ainakin mulle. Vittu kun veivät sen heilurihackin pois, sitäkin jään kaipaamaan.

Kyllä kai tuokin toimii. Mulla on aneeminen joulunalusaika, ei taida olla yksiäkään pikkujouluja kalenterissa. Pidän yksin omat pikkujoulut joissa juon ensin liikaa ja sitten yritän tunkea kättä housuihini ja toisella kädellä estää. Aivan jännittää itseäkin että kuinka käy!

Mekin joudutaan duuniporukan kanssa pitämään omakustanteiset pikkujoulut, viime saunaillan jälkeen pomo sanoi, ettei helvetti sentään lähde meidän kanssa enää minnekkään, kun siellä juodaan aina kauhee rähinäkänni päälle ja sit tulee käsirysyä. *mä en ole syyllinen* tai en ainakaan muista

Yhet pikkujoulut jäi mieleen, siellä eniten humalainen avautui pomolle että "säkin oot tommonen saatanan joo-joo-mies". Siihen pomo vaimeasti: joo -- joo'o

Joo, hyi vittu. Sun pitää treenata tempausta niin saat tasapainoa ja samalla niitä jalattomia kiinalaisia alkaa hävettään kun sulla on väkevämmät reidet.

Mulla on jo :D
Niillä on kyl kaikilla ihan jäätävät ojentajat

Back
Ylös Bottom