Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ maksoin omat mätkyni vähän myöhässä, että ehkä ne on ottanu sit sun potista pois sen...

Oishan se pitänyt arvata. Meni aamu pilalle, kun ei voi tuijottaa pankkitilin saldoa hykerrellen käsiään.

^^Etkö sä oo lukenu vielä lehdestä? Osa niistä lähetettiin ruotsalaisille sotaorvoille osana valtion humanitaarista apua. Se kai arvottiin kuka saa osallistua.

Ahaa. No onneks meni hyvään tarkoitukseen.

Huomenta! Minun veronpalautukseni menivät Kelalle. Takaisin maksettavista tuista tehtiin maksusopimus jota oon hoitanu ajallaan, mutta silti ne mulkut vei mun veronpalautukset...

Oishan se pitänyt arvata. Meni aamu pilalle, kun ei voi tuijottaa pankkitilin saldoa hykerrellen käsiään.

I´m very sorry. Varmaan kätevintä kun katotaan ens vuodelle et meillä menee mätkyt ja palautukset yksiin, niin voin sit maksaa suoraan sun tilille

edit.

Huomenta! Minun veronpalautukseni menivät Kelalle. Takaisin maksettavista tuista tehtiin maksusopimus jota oon hoitanu ajallaan, mutta silti ne mulkut vei mun veronpalautukset...

Ne paskiaiset...

jpg.webp

Jätkällä ollu typo tilinumerossa. Noh, näitä sattuu, rahaahan se vaan oli.

Kyllä mä olin tarkastavinani sen ihan oikeaksi ja aikasempina vuosina tullut ihan ajallaan. Toisaalta tässä on alkanut viime aikoina tottua siihen, että kaikki menee omalta osalta aina sitä vaikeinta kautta. Eiköhän sitä saa taas yhden henkilökohtaisen sodan aloittaa. Saatanan saatana.

Huomenta. Näkyy tosiaan veronpalautukset tulleen, vähemmän kuin muistin. Mut jos tuo mun auto vihdoinkin olisi kunnossa, eikä tarvitsisi kuluttaa lisää rahaa oudon vian metsästykseen, niin pärjään kyllä seuraavaan palkkapäivään :)

Oho, vahinko. Ite katoin tuota aivan uutena.

Entä ducati?

ZdqozeCN7gpkgjSiNKMJyjl72eJkfbmt4t8yenImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9.webp

Meikälle on tulossa mielenkiintoinen päivä. Koko aamun aika kovia kananmunapieruja, ja luvassa on kokoushuoneessa istumista koko työpäivä. Työkaverit kiittävät.

Back
Ylös Bottom