Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs helvettiä, AC/DC:tä ja Steel Panthersia, täällähän on laadukasta musaa tarjolla!
Ajattelin repäistä tänään ja mennä Raxiin ahtamaan itseni pinkeäksi.

Eijumalauta mun on pakko käydä ostamassa tuo lehti.

994654_10151781644815840_1866514438_n.webp

Mulla oli tuo jo kädessä ku kävin maitokaupas. En vieny kassalle asti ku oli niin kallis.

Ajattelin repäistä tänään ja mennä Raxiin ahtamaan itseni pinkeäksi.

Ai saamari, pitäis kyllä käydä itsekin taas joskus tässä! Bulkkia aloitellessa tuli käytyä treenikaverin kanssa tuolla mättämässä kun lupasin dieetin loputtua syödä jannun pöydän alle. Tuon kerran suoritus nyt oli aika säälittävä, joku nelisen lautasta pizzaa, kermaperunaa, nakkia ja lihapullaa sekä muutamat pehmisannokset päälle. Pitää ehdottomasti käydä joku mättöpäivä pistämässä paremmaksi. :D

Oli muuten paremmat safkat kuin mitä muistinkaan.

Iltapäivää! Pitäis töitäkin jaksaa tehdä.

Tässä tämän päivän musiikkipläjäys:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä siikkeri tuumaa, lähteekö kurkkukipu oluella?

Ainii son naisis, en mä hänelta saakkaa ny apua.

Ja nyt kaikki radio auki rokille.

E. mäki lisäsin volyymiä usealla asteikolla.

Tortilloja! :kuola:

Jos ei parempaa tekemistä ole, niin tästä voi vielä jatkaa torstai-illan keikan fiilistelyä

Tunnin päästä taas duuniin. Viimeks ollut vapaa viikonloppuilta 8. päivä tätä kuuta, täytyy alkaa ottaa vähän vähemmän töitä vastaan, alkaa muuten painaa tämä tahti että oon arkisin 8h päivässä koulussa ja kaikki viikonloppuillat/yöt töissä :D Ens perjantaina on onneks vapaata kun on itsenäisyyspäivä, ja sit koulusta alkaa joululoma 20. päivä jonka jälkeen jää aikaa rentoutumisellekin vaikka meenkin loman aikana duuniin.

Minä niin tykkään jalkatreeneistä. Mikään muu ei tunnu miltään. Ja loppupäivän jalat tuntuu raskailta, epämiellyttävän painostava olo lihaksissa. Pienikin venytys sattuu eikä oikein mikään asento oo hyvä.

Alku suunitelmana on että tänä vklp ei ollut tarkotuksena tehdä mitään, ja kun melkee 1 ½ vklp on ollut tekemättä mitään ja yhtäkkii lyhyellä "varotus"ajalla pitäs mennä juomaan. En kyl aatellu, oon sen verta järjestälmällinen et jos oon suunitellu etten tee mitään niin sit mä myös meen sen kaavan mukaan. :D

Vois tosin syödä kohta :)

E:
paras versio tähän mennessä.

Back
Ylös Bottom