Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lauantai-illan viihdettä! :D Ei ihme että mä oon sinkku...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tajusin vasta äsken kuinka paskamaisen tempun tein liikenteessä ja aloin nauraan yksikseni :D

Tampereen Ilveksellä on sellanen n. 30 m pitkä mäki alaparkkiin ja se oli aivan peli jäässä. No pois lähtiessä autolla kattelin, kun humalaiset luistelee sitä alas ja alhaalla autot venaa että koska uskaltaa alkaa kiipeen sitä luistinrataa ylös.

Saavuin paikalle ja ihmettelin että mitä ne autot nyt seisoo, "Menkää hyvät ihmiset, mutta kukaan ei hievahdakkaan". Luultavasti ihminen auton alla ei tunnu hyvältä idealta. No rauhaksiltaan sit ohitin pari muuta autoa ja tyhjäkäynnillä ajoin mäkeen. Ihmisparvi tulee eteen ja pysähdyin keskelle ylämäkeä, kun joku herra heitti komeet ilmalennot siihen mäkeen. Nooh samaan aikaan takaa lähti auto kiihdyttään mun perään ja sai tietenkin pysähtyä myös.

Joku siten tästä ihmismassasta huutaa että "JA SIIHEN MUUTEN JÄI!" Näytäen mun autoa. Noh rauhallinen lähtö ja sutimatta hiljaa ylös. Samaan aikaan takana ollut auto mihinkään hievahtamatta.

Kotona vasta sit tajusin että ei hitto, ne autot venas vuoroo, että saa ajaa sen luiskan ylös vauhdilla. Meikä Quattro-miehenä menin ja ohitin törkeesti, vielä keskelle mäkeä pysähtyen ja blokaten yhden auton yrityksen. No onpa jotain iloa tuostakin vanhasta rouskusta, vaikka ei niin nätti auto olekkaan.

"Audi-drivers are cocks" :rolleyes: Toivottavasti oli perässä tulevassa autossa mies ratissa ja nainen repsikassa kysyen "Miks sää et mennyt?"

Olkaa hyvä.

vesa-ja-tunturi.webp

Onkohan Vesa huomannu, että kumi on menny aika tussuksi.

2 sivua pitäs saada tekstiä yhteen koulutehtävään ja mulla melkeen sivu, onneks ei sinänsä oo mikään kiire, mut haluan silti saada tän valmiiks ei sekään hyödyttäis mitään että lykkään kokoaika myöhemmäks joten kai se on yritettävä. :D

2 sivua pitäs saada tekstiä yhteen koulutehtävään ja mulla melkeen sivu, onneks ei sinänsä oo mikään kiire, mut haluan silti saada tän valmiiks ei sekään hyödyttäis mitään että lykkään kokoaika myöhemmäks joten kai se on yritettävä. :D

"Tämä kirje on pitkä, koska minulla ei ollut aikaa tehdä siitä lyhyttä." – Blaise Pascal (vapaa suomennos minun)

Lunta, lunta ja lisää vain tulee! :D Kiva oli kahlata ja tarpoa auraamattomia katuja pitkin kotia salin jälkeen.

Ostin eilen Under Armourin paidan lukkopainitreenejä varten. Uh miten on seksikäs. Vielä kun selkä lakkais olemasta aina niin saatanan kipeä treenien jälkeen!

Back
Ylös Bottom