Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tuossa puolensa. Toisaalta tuo aihe on ihan helvetin vaikea, mutta toisaalta siitä sitten oppiikin työtä varten. Välillä katson kateellisena kavereiden lopputöitä, kun heillä on jotain ihan simppeleitä aiheita, jotka on tehty valmiiksi parissa kuukaudessa, kun niitä ei ole tarviinnut muuta kuin tehdä ja suunta on selkeä. Minulla on aihe, josta on vähän tehty tutkimusta aiemmin, jonka osaajia on Suomessa vähän ja joka tarvitsee aika hyvät pohjatiedot.

Mun tämänhetkinen ehdotelma on prosesseja ja uusien lisäpalveluiden kehittelyä.

Mun tämänhetkinen ehdotelma on prosesseja ja uusien lisäpalveluiden kehittelyä.

Prosessien kehittämisestä olen sinänsä tykännyt, eli ei tuo huono aihe sinänsä ole. Se on hyvää haastatetta, koska ne on hankala tehdä sellaiseksi, että niistä tulee ihan oikeasti työkalu eikä riesa.

Vähän sama kuin organisaation koordinointi: ohjeistuksen laadin takaraivossa fiilis "tämä menee minun isoäidilleni", jonka jälkeen työkaverit naureskelee sille kun väänsin niin rautalangasta ja selkeän ohjeistuksen. Nauru loppuu siihen, kun käy ilmi kuinka monella tavalla simppeli ohjeistus voidaan tulkita :dance: Olo on välillä kuin lastentarhanopettajalla.

Hyvää huomenta ja loistavaa lauantaita. :) Salilla käyty ja seuraavaksi sais lähteä töihin. :dance:

Ja tuosta vähän dänkädänkää tähän päivään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meikän aamu alkoi Maltan kirkkaimmalla trancetaivaan tähdellä. Tämä biisi saattaa upota myös jengiin, joka ei normaalisti konemusiikista niin piittaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää huomenta ja loistavaa lauantaita. :) Salilla käyty ja seuraavaksi sais lähteä töihin. :dance:

Ja tuosta vähän dänkädänkää tähän päivään.

Mistä muuten johtuu, että 90% sun linkittämistä biiseistä on jotain ihan käsittämätöntä kikkelijatsia?

Jep, tarviin assarin. Ootko vapaaehtoinen? :D

Hus kouluhommiin siitä! Tsemiä :)
Mullekin assari! Ei tarttis ees osata kauhean paljoa, Illustratoria vaan käyttää. Pitäis saada muutama malli asiakkaalle esitettävään kuntoon ja me ei olla vielä päästy ton Illun kanssa ihan sinuiks.
No okei, yks kollaasikin tarttis Photarilla työstää, mutta sekään ei oo kauhean paha rasti koska matsku on periaatteessa kasassa ja enää pitäis vaan koota silmää miellyttävä ehyt kokonaisuus. Siinäkin riittää kun osaa hoitaa tekniikan, mä hoidan sen visuaalisen puolen.
Anyone?

Back
Ylös Bottom