Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain referenssiä, niin mä juoksin Cooperissa intissä 2800m ilman minkäänlaista reeniä ennen sitä. Olin toki ihan paskana maalissa, mutta jotenkin kuvittelisin, että kyllä se lähempänä kolmosta kuin kakkosta pitäs olla jokaisella normaalikuntoisella ihmisellä.Vastaan sulle tässä. Pari vuotta sitten polvivammaisena 2100m mäkisessä maastossa. 3000m pelkkä märkä uni.
Jotain referenssiä, niin mä juoksin Cooperissa intissä 2800m ilman minkäänlaista reeniä missään ennen sitä. Olin toki ihan paskana maalissa, mutta jotenkin kuvittelisin, että kyllä se lähempänä kolmosta kuin kakkosta pitäs olla jokaisella normaalikuntoisella ihmisellä.

Paljuun voi hankkia sellaisen näppärän kannen joka estää oravaa pienempien pääsyn sinne. Ja sitten sitä voi myös pestä ettei ala mitään smegmaa kerääntymään.
Mulle on luvattu jo lava tai pari Garagea kun palju seuraavan kerran lämpiää, tulis vaan se talvi niin siinä olis enempi hohtoa.
Ja hyvää perjantaita.
Kuva
Joo, tästähän on ollut juttua. En tiedä, että onko toi osaksi asenteestakin kiinni. En tiedä minkä tahon asia se olisi, mutta inttikin on loppujen lopuksi ihan hyvä paikka käydä kurkkaamassa ja se olisi hyvä viestiä ennen sinne menoa, niin ei olisi niin paljon kaikkea turhaa paskanpuhumista ja pelkäämistä.
Jotain referenssiä, niin mä juoksin Cooperissa intissä 2800m ilman minkäänlaista reeniä ennen sitä. Olin toki ihan paskana maalissa, mutta jotenkin kuvittelisin, että kyllä se lähempänä kolmosta kuin kakkosta pitäs olla jokaisella normaalikuntoisella ihmisellä.
Mua ei naurata.
Mun enkat cooperis on ehkä 2400. Silti jaksan juosta kaks tuntia putkeen. En vaan jaksa juosta kovaa.
En ajatellut asiaa. En tiedä muutenkaan noin yleisesti, että miten suhtaudun tohon naiset armeijassa -asiaan.Miehillä ja naisilla on eri vertailuarvot, kolmekymppisillä naisilla tais cooperissa olla 2500 erinomaisen alaraja.
Paljuun voi hankkia sellaisen näppärän kannen joka estää oravaa pienempien pääsyn sinne. Ja sitten sitä voi myös pestä ettei ala mitään smegmaa kerääntymään.
Mulle on luvattu jo lava tai pari Garagea kun palju seuraavan kerran lämpiää, tulis vaan se talvi niin siinä olis enempi hohtoa.
Ja hyvää perjantaita.
katso liitettä 108693
Johnny korvaa kyllä hienosti sydänjuuriaan myöten rakastunutta petskumiestä.